• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5858 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور

انتخاب استانداران مهم به اندازه انتخاب رييس‌جمهوري

تجربه مديريتي: تجربه در مديريت كلان و اجرايي از ديگر ويژگي‌هاي مهم است. استاندار بايد سابقه مديريت در سطوح مختلف دولتي و خصوصي را داشته باشد تا بتواند با چالش‌هاي مختلف استان به خوبي مقابله كند. 
توانايي جذب سرمايه‌گذاري: يكي از وظايف مهم استاندار، جذب سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي است. او بايد بتواند با ايجاد بسترهاي مناسب، سرمايه‌گذاران را به سرمايه‌گذاري در استان ترغيب كند. 
توسعه زيرساخت‌ها: استاندار بايد  برنامه‌هاي جامعي براي توسعه زيرساخت‌هاي استان داشته باشد. اين شامل توسعه حمل‌ونقل، انرژي، و فناوري اطلاعات مي‌شود كه مي‌تواند به رشد اقتصادي استان كمك كند. 
توانايي حل مشكلات اقتصادي: استاندار بايد توانايي حل مشكلات اقتصادي استان را داشته باشد. اين شامل مديريت منابع مالي، كاهش بيكاري و افزايش توليد ناخالص داخلي استان مي‌شود. 
ارتباط با بخش خصوصي: استاندار بايد توانايي برقراري ارتباط موثر با بخش خصوصي را داشته باشد. اين ارتباط مي‌تواند به توسعه اقتصادي استان كمك شاياني كند. 
توجه به صنايع محلي: استاندار بايد به توسعه صنايع محلي مانند كشاورزي، معدن و گردشگري توجه ويژه‌اي داشته باشد. اين صنايع مي‌توانند نقش مهمي در اقتصاد استان ايفا كنند. 
با توجه به اين ويژگي‌ها، استاندار خراسان رضوي مي‌تواند نقش موثري در توسعه اقتصادي و اجتماعي استان ايفا كند و به بهبود كيفيت زندگي مردم كمك كند. اميدوارم در انتخاب استاندار خراسان رضوي خواست و راي مردم در اولويت اول قرار بگيرد و سهم‌خواهي‌هاي سياسي و فشارهاي افراد حقيقي و حقوقي كه موجب تضييع حقوق مردم استان مي‌شود محلي از اعراب نداشته باشد و رييس‌جمهور و هیات وزيران توسعه و پيشرفت استان را مدنظر قرار بدهند نه رضايت افراد و گروه‌ها؛ تا در آينده كارنامه‌اي قوي و درخشان از دولت در استان خراسان رضوي شاهد باشيم.
 فعال اقتصادي، فرهنگي و رسانه‌اي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون