• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5872 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر

ايستگاه هفتم ليگ

پرسپوليس و استقلال مقابل رقيبان مرموز

به گزارش «عتماد»، هفته هفتم ليگ برتر شنبه (امروز) ادامه پيدا مي‌كند و در مهم‌ترين بازي‌هاي اين هفته دو تيم پرسپوليس و استقلال در تهران ميزبان تيم‌هاي چادرملو يزد و هوادار هستند.

پرسپوليس- چادرملو در تختي!

پرسپوليس در حالي در ورزشگاه تختي به مصاف چادرملو يزد مي‌رود كه هيچ كسي از آخرين وضعيت اين استاديوم خبر ندارد! ورزشگاهي كه كم‌كم تبديل به يك خرابه شده بود چند روز تا شروع اين بازي با امكاناتي مثل سطل رنگ و عمليات كاشت چمن با كمك چند كارگر به سمت آماده شدن پيش رفت. برخي هم گفتند اين استاديوم آماده يكي از بازي‌هاي ليگ برتر كشورمان‌ و حتي آسياست. امروز بايد ببينيم چنين هست يا نه. از شاهكار مسوولان برگزاري و آوارگي تيم‌ها در اين فصل كه بگذريم، پرسپوليس در پنج بازي گذشته باخت نداشته و با يازده امتياز و يك بازي كمتر نسبت به تيم‌هاي صدرنشين فعلا در رتبه چهارم قرار گرفته است. شاگردان گاريدو در صورت پيروزي در بازي عقب‌افتاده به صدر خواهند رفت. اما رقيب پرسپوليس در بازي اين هفته اصلا شباهتي به يك تيم تازه صعود كرده به ليگ ‌برتر ندارد.

با اينكه عمر اين باشگاه يزدي يعني چادرملو به زور به 10 سال مي‌رسد، اما خيلي زود به سطح اول فوتبال كشورمان رسيدند و تا اينجاي فصل فقط مقابل ملوان كه يكي از بهترين‌سال‌هاي حيات خود را تجربه مي‌كند، شكست‌ خورده است. همين‌‌ موضوع نشان مي‌دهد قرمزهاي تهراني چه بازي سختي پيش رو خواهند داشت؛ از طرفي با توجه به بازي ضعيف و‌ نتيجه بد پرسپوليس در تهران مقابل پاختاكور بازيكنان اين تيم براي جبران با تمام توان بازي خواهند كرد و همين بر جذابيت مسابقه اضافه مي‌كند.

خوان كارلوس گاريدو، سرمربي پرسپوليس در نشست خبري پيش از اين ديدار كه بي‌تنش هم نبود، گفت: «اين بازي مثل هميشه براي ما يك بازي مهم است و هدف اصلي ما پيروزي در اين بازي است. ما مي‌دانيم بازي‌هاي ليگ سختي‌هاي خودشان را دارند. مهم اين است كه تيم ما عالي باشد تا برنده باشيم. فردا با انگيزه بازي مي‌كنيم، چون مي‌خواهيم در بازي پيروز باشيم.»

گاريدو در همان ابتداي نشست بعد از سوال يك خبرنگار در مورد رفتن به مادريد و شركت در كلاس مربيگري عصباني شد و سالن را ترك كرد!

استقلال- هوادار

استقلال و هوادار ميني دربي تهران را در ورزشگاه قدس برگزار خواهند كرد‌. مديران استقلال بعد از جدايي جواد نكونام، فعلا سكان هدايت تيم خود را به سهراب بختياري‌زاده سپردند. بايد صبر كرد و ديد نتيجه جدال او با مهدي رحمتي يكي ديگر از بازيكنان سابق استقلال با چه نتيجه‌اي به پايان مي‌رسد.

اما هوادار در ۶ بازي گذشته‌اش ۳ باخت و ۳ مساوي به دست آورده و فعلا رنگ‌ پيروزي را نديده با اين حال تمام اعضاي اين تيم مي‌دانند كسب يك‌ نتيجه مساوي برابر استقلال مي‌تواند شرايط روحي و رواني اين تيم را براي ادامه فصل بهتر كند و براي همين با تمام‌ توان به ميدان مي‌آيند‌.

در آن سوي ‌ميدان سهراب بختياري‌زاده كه در وضعيت بدي استقلال را تحويل‌ گرفته براي اينكه در شروع كار با هواداران اين تيم وارد چالش نشود به انجام يك بازي متفاوت با سبك‌ نكونام و احتمالا هجومي فكر مي‌كند تا با كسب يك‌ برد پرگل راهش ‌را براي ادامه كار هموار كند.

استقلالي‌ها در خط دفاع و در كل دفاع تيمي با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم‌ مي‌كنند كه با گذر زمان و استفاده از تجربيات سرمربي جديد كه خودش زماني يك ‌مدافع ملي‌پوش بوده، مي‌توانند به حل اين مشكل هم ‌اميدوار باشند.

در حالت كلي، استقلال هم‌ مثل پرسپوليس حريف مرموز‌ پرانگيزه‌اي پيش رو دارد كه بايد صبر كرد و ديد‌ شوك تغيير سرمربي به اين تيم ‌كمك ‌مي‌كند يا خير.

سهراب بختياري‌زاده، سرمربي موقت آبي‌ها در نخستين كنفرانس خبري‌اش به عنوان سرمربي استقلال حاضر نشد!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون