• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5874 -
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر

آتش‌نشانان؛ حاميان سلامت و ايمني پالايشگاه شازند

 مراسم گراميداشت روز ايمني و آتش‌نشاني، با حضور مديرعامل و جمعي از مديران، سرپرستان و كاركنان واحدهاي مختلف شركت و تعدادي از كاركنان واحد HSE در محل ايستگاه آتش‌نشاني برگزار شد. در اين مراسم از قاسم محمودي، دوچرخه‌سوار آتش‌نشان و عباس رمضاني، دونده آتش‌نشان و تعدادي از پرسنل خدوم آتش‌نشاني تجليل شد.
مجيد رجبي، مديرعامل شركت پالايش نفت امام‌خميني (ره) شازند در گراميداشت آيين هفتم مهر افزود: نيروهاي آتش‌نشان و ايمني ضامن تعهد توليد در پالايشگاه هستند. آتش‌نشانان؛ حاميان سلامت و ايمني در پالايشگاه هستند. 
وي ادامه داد: سيستم‌هاي ايمني و آتش‌نشاني پالايشگاه به‌ شدت از اصول پيشگيري از آتش‌سوزي به عنوان عناصري براي حفاظت از پرسنل و دارايي در صنعت نفت پشتيباني مي‌كنند. 
مديرعامل شركت پالايش نفت امام خميني(ره) شازند با بيان اينكه برنامه‌هاي پيشگيري موثرترين ابزار را براي تضمين ايمني پرسنل فراهم مي‌كند، تصريح كرد: آتش‌نشانان نيازمند آموزش مستمر در كنار افسران كارآزموده هستند.
وي باتوجه به اينكه شناسايي خطرات و ارزيابي ريسك هسته اصلي در برقراري محيطي ايمن و دستيابي به اهداف نهايي ايمني است، اين مهم نيز با حساسيت بالايي دنبال مي‌شود.
رييس بهداشت، ايمني، محيط‌زيست و پدافند غيرعامل پالايشگاه نفت امام خميني (ره) شازند نيز ضمن تبريك روز ايمني و آتش‌نشاني با ارايه گزارش يكساله فعاليت واحد ايمني، بهداشت و محيط‌زيست از زحمات كاركنان HSE و ساير همكاران تقدير و تشكر نمود.
حبيب‌الله شهنازي گفت: شركت پالايش نفت امام‌خميني(ره) شازند با اعتقاد به اولويت قرار دادن اصل پيشگيري بر اصلاح در امور مربوط به بهداشت، ايمني و محيط‌زيست، مصمم است با اجراي پروژه‌هاي بهداشتي، ايمني و محيط‌زيستي ماموريت خود را به نحوي اثربخش، كارا و هماهنگ با استانداردهاي ملي و بين‌المللي به انجام رساند و با شناسايي، ارزيابي، حذف، كاهش يا كنترل موثر عوامل زيان‌آور محيط كار و نيز با تخصيص منابع موردنياز براي تحقق اين اهداف و تقويت فرهنگ كاري با رويكرد بهداشت ايمني و محيط‌زيست در كليه سطوح و آموزش مستمر نيروي انساني در سطحي مطلوب و بهبود مداوم فرآيندها و با مشاركت همه كاركنان درراستاي توسعه‌اي پايدار حركت نمايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون