• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5875 -
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

معاون نيروي قدس سپاه: حال سردار قاآني خوب است

ايرج مسجدي، معاون هماهنگ‌كننده نيروي قدس سپاه روزگذشته درباره سلامتي سردار قاآني گفت: بسياري از ما مي‌پرسند ‌كه سردار قاآني چه شد؟ ايشان در صحت و سلامت است و مشغول فعاليت هستند. برخي مي‌گويند كه بيانيه بدهيد. چرا بيانيه؟ نيازي نيست چنين اقدامي انجام شود. معاون هماهنگ‌كننده نيروي قدس سپاه، ايرج مسجدي روزگذشته در همايش تجليل از موكب‌داران و خادمان اربعين حسيني در مجتمع فرهنگي شهيد بهشتي درباره سلامتي سردار قاآني گفت: بسياري از ما مي‌پرسند ‌كه سردار قاآني چه شد؟ ايشان در صحت و سلامت است و مشغول فعاليت هستند. برخي مي‌گويند كه بيانيه بدهيد. چرا بيانيه؟ نيازي نيست چنين اقدامي انجام شود. 
به نوشته فارس، وي درباره اوضاع كشور ادامه داد: اسراييل غاصب بعد از كشتار وحشيانه در منطقه امروز به سراغ حزب‌الله به عنوان بازوي اصلي مقاومت و پشتيبان غزه رفته است. آنها جنگ را با دستگاه پيجر شروع كردند و سيد مقاومت را به شهادت رساندند و امروز هم‌ هر روز تعدادي از مردم مظلوم را در ضاحيه‌ به شهادت مي‌رسانند. مسجدي با بيان اينكه رژيم صهيونيستي از زمين خواست وارد عمل شود، اما تا ديشب هيچ‌ موفقيتي حاصل نكرد، گفت: تعدادي از نيروهاي نظامي رژيم اشغالگر كشته شدند. آنها نتوانستند مقاومت را از پا در آورند. براي همين وارد لبنان شدند، اما با وجود اينكه در غزه تا امروز يك سال از جنگ مقاومت فلسطين مي‌گذرد، آمادگي مقاومت بيشتر شده تا جايي كه حماس ۹۰درصد آماده نبرد است. 
وي با اشاره به اينكه غزه و‌ حماس مي‌گويند كه مبادا كسي سازش كند و در برابر رژيم اشغالگر كوتاه بيايد، ادامه داد: آنها معتقدند كه يا اسراييل بايد شروط را بپذيرد يا جنگ را ادامه مي‌دهيم و ما آماده نبرد هستيم . 
مسجدي با بيان اينكه يك خانواده فلسطيني حاضر نشده از غزه بيرون برود، گفت: اينها مي‌خواستند مردم را به اردن و... كوچ بدهند، اما مردم براي حمايت از فرزندان‌شان ماندند و مقاومت كردند. وضعيت حزب‌الله و نيروي جهاد اسلامي و مقاومت اسلامي اين‌چنين نيست كه از بين بروند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون