• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5883 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۶ مهر

پنجره سرخ‌ها بسته شد

درخواست پرسپوليس از فيفا

باشگاه پرسپوليس از فيفا درخواست كرد تا  از محل مطالبات اين تيم،  بدهي  بازيكنان  سابقش  پرداخت  شود.
با اعلام باشگاه پرسپوليس دقايقي بعد از بسته شدن پنجره پرسپوليس در فدراسيون جهاني فوتبال، باشگاه پرسپوليس با ارسال نامه‌هاي رسمي به فيفا درخواست كرد تا از پول‌هاي باشگاه در فيفا بدهي به پريرا، دياباته و باهويي پرداخت شود. باشگاه پرسپوليس نيز با توجه به حساس بودن شرايط وقت و نياز به نقدينگي، طبق روال به شكل رسمي به اين آرا اعتراض كرد. در ادامه كميته انضباطي فيفا يك‌بار ديگر پرونده را بازبيني كرده تا حكم نهايي خود را در مورد اين  پرونده‌ها   اعلام كند.
با رسمي شدن حكم بدهي باشگاه پرسپوليس از سوي فيفا، باشگاه پرسپوليس نيز براي جلوگيري از خروج ارز از كشور با ارسال نامه‌هاي رسمي به فيفا درخواست كرد تا از پول‌هاي باشگاه در فيفا به پريرا، دياباته و باهويي پرداخت شود.
لازم به ذكر است فيفا در شرايطي از محل درآمدهاي هر باشگاه بدهي‌ها را پرداخت مي‌كند كه حكم انضباطي اين بدهي‌ها به شكل رسمي اعلام و تعيين تكليف شده باشد و حالا با توجه به بسته شدن پنجره در فيفا، پرسپوليس اميدوار  است  اين موضوع  زودتر  انجام  شود.
از اين رو با توجه به نامه‌نگاري‌هاي انجام شده از سوي باشگاه پرسپوليس به فيفا، بدهي اين سه بازيكن خارجي پرداخت خواهد شد. اين روال در جريان پرونده‌هاي قبلي باشگاه نيز طي شد و به انجام رسيده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون