• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3320 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد

خبر كوتاه

اعدام 10 قاچاقچي مواد مخدر

پليس| 10 قاچاقچي مواد مخدر كه اقدام به توزيع انواع مواد مخدر در استان‌هاي جنوبي كشور مي‌كردند، بامداد دوشنبه در زندان اعدام شدند. در عمليات دستگيري متهمان بيش از 398 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد كه از اين مقدار بيش از 70 كيلوگرم هرويين، 200 كيلوگرم ترياك، 105 كيلوگرم كراك، 4 كيلو‌گرم حشيش و 19 كيلو‌گرم مرفين بوده است كه متهمان آنها را در استان هرمزگان و استان‌هاي همجوار آن توزيع مي‌كردند.

 

حريق گسترده در انبار گليسرين

ايسنا| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران، از حريق گسترده يك انبار توليد گليسيرين در شهرري خبر داد. سيدجلال ملكي گفت: در ساعت 21:26 دوشنبه يك مورد حادثه حريق در انبار مواد شيميايي به سامانه 125 اطلاع داده شد كه به دنبال آن ستاد فرماندهي آتش‌نشانان شش ايستگاه را به محل حادثه واقع در شهرري اتوبان كريمي اعزام كرد. وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل، گفت: حريق در يك كارخانه توليد مواد شيميايي رخ داده كه در آن 12 سوله قرار داشت و يكي از آنها به مساحت 1500 مترمربع كه مملو از گليسيرين بود كاملا شعله‌ور شده است. ملكي ادامه داد: شعله‌هاي آتش تمامي اين انبار را در بر گرفته و در حال سرايت به انبارهاي مجاور بود. آتش‌نشانان از چند جهت عمليات خود براي اطفاي حريق را آغاز كردند و در حال حاضر موفق به مهار آن شده‌اند اما عمليات اطفاي حريق همچنان ادامه دارد. وي با بيان اينكه «تا به اين لحظه اين حادثه مورد مصدوم و فوتي نداشته اما خسارت ناشي از آن بالا بود»، خاطرنشان كرد: پس از اطفاي كامل حريق كارشناسان آتش‌نشاني عمليات خود براي بررسي علت اين حادثه را آغاز خواهند كرد.

 

كشف 5/4 تن مواد مخدر در درگيري مسلحانه ايرانشهر

پليس| فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از كشف چهار تن و 523 كيلو گرم مواد مخدر، دستگيري پنج قاچاقچي مسلح مواد مخدر، توقيف شش دستگاه خودروي سبك و مقادير زيادي مهمات مربوطه در سه درگيري مسلحانه با قاچاقچيان مرگ خبر داد.

سردار حسين رحيمي در تشريح جزييات اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر در راستاي مبارزه شبانه‌روزي با سوداگران مرگ و با توجه به دريافت گزارشاتي مبني بر اينكه تعدادي از اشرار و قاچاقچيان مسلح، مقادير قابل توجهي مواد مخدر را در ارتفاعات صعب‌العبور شهرستان ايرانشهر دپو كردند، بررسي موضوع را به صورت ويژه آغاز كردند. سردار رحيمي ادامه داد: پس از هفته‌ها اقدامات تخصصي و فني و با اشراف اطلاعاتي، بامداد امروز و با توجه به شناسايي محل دپو مواد مخدر و اطمينان از صحت موضوع، ‌اكيپ‌هاي ويژه‌اي از يگان‌هاي تخصصي و عملياتي محل مورد نظر اعزام شده و در پاكسازي از منطقه مورد نظر مقدار سه تن و 600 كيلوگرم ترياك و مقادير قابل توجهي مهمات را كشف و در اين رابطه يك قاچاقچي مسلح را نيز دستگير كردند.

سردار رحيمي در ادامه از اجراي يك عمليات موفق پليسي ديگر در شهرستان ايرانشهر خبر داد و گفت: در اين عمليات ماموران انتظامي پس از شناسايي و كنترل محل تردد يك باند بزرگ توزيع‌كننده مواد مخدر آنها به صورت مسلحانه درگير شدند كه پس از يك ساعت درگيري مسحانه ماموران موفق به كشف 625 كيلوگرم مواد مخدر و دستگيري چهار سوداگر مرگ و توقيف پنج دستگاه خودروي سبك شدند. فرمانده نيروي انتظامي استان سيستان و بلوچستان از درگيري مسلحانه ماموران انتظامي شهرستان فنوج با قاچاقچيان مسلح در شب گذشته اطلاع داد و گفت در اين درگيري مسلحانه ماموران موفق به توقيف يك دستگاه خودروي پژو 405 حامل 307 كيلوگرم ترياك شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون