• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3320 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد

پيدا و پنهان

احتمال دعوت از «احمدي‌نژاد» به دستگاه قضايي

احتمال دارد رييس‌جمهور سابق، براي اداي توضيحاتي به دستگاه قضايي دعوت شود. سايت خبري جهان‌نيوز با اين عنوان مدعي شد كه پس از بازداشت بقايي، معاون رييس‌جمهور سابق و آغاز تحقيقات و بازجويي از وي، احتمالا قرار است محمود احمدي‌نژاد براي پاسخ به سوالات و اداي توضيحاتي به قوه قضاييه دعوت شود. گفته مي‌شود برخي اعترافات بقايي، دليل اين دعوت است.

 

خاطره يك آزاده از تقليد صداي آيت‌الله هاشمي در دوران اسارت

در جريان ديدار آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با آزادگان، يكي از آزادگان به ذكر خاطره‌اي از دوران اسارت خود پرداخت و از رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام حلاليت طلبيد. به گزارش «اعتماد»، آقاي شمس‌اللهي، يكي از آزادگان به ذكر خاطراتي طنز و شيرين از دوران اسارت خويش پرداخت و گفت: آقاي هاشمي‌رفسنجاني حلالم كنيد كه در اردوگاه با تقليد از صداي شما، سخنان‌تان را باز نشر مي‌دادم كه البته گاهي موجب خشم بعثي‌ها مي‌شد.

 

تهديد به شكايت از روزنامه كيهان از سوي امام‌جمعه اصفهان

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان، در ديدار تعدادي از آزادگان استان، ضمن قدرداني از حضور پر شور مردم در مراسم تشييع شهداي غواص گفت: روزنامه كيهان بايد رسما از مردم شهيد‌پرور اصفهان عذرخواهي كند. به گزارش فرارو، آيت‌الله سيديوسف طباطبايي‌نژاد، از حاشيه‌سازي مراسم تشييع شهدا در اصفهان انتقاد كرد و گفت: پرسشگري و تحقيق و تفحص در مورد صحت اخبار رسيده از نخستين و ابتدايي‌ترين اصول خبرنگاري است، حال نمي‌دانم چه شده كه يك روزنامه رسمي كشور قبل از اطمينان از صحت يك مطلب به حرف‌هايي كذب و بي‌اساس دامن مي‌زند و با تيتري درشت، حماسه بي‌نظير و با شكوه مردم اصفهان و تشييع قريب به پنج ساعته اين شهداي گرانقدر در هواي گرم را زير سوال مي‌برد. عضو مجلس خبرگان رهبري، با بيان اين مطلب كه اصفهان مهد شعار «مرگ بر امريكا» است، اظهار داشت: روزنامه كيهان در حالي مراسم تشييع شهداي غواص در اصفهان را هتك حرمت دانست كه شور وصف‌ناپذير و حركت استكبار ستيزي مردم در تشييع شهدا حماسه‌اي تاريخي خلق كرد لذا شكايت از اين روزنامه را در دستور كار قرار داده‌ايم، مگر اينكه رسما از مردم اصفهان عذرخواهي كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون