• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3322 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۱ مرداد

راهپيمايي نمازگزاران تهراني در مخالفت با بازگشايي سفارت انگليس

 

جمعي از نمازگزاران در پايان مراسم نماز جمعه اين هفته تهران در مخالفت با بازگشايي سفارت انگليس در تهران راهپيمايي كردند. نمازگزاران يكصدا شعار «مرگ بر انگليس» سر دادند. به گزارش «نسيم»، اين نمازگزاران همچنين با شعارهاي «مرگ برانگليس، مرگ بر امريكا و مرگ بر اسراييل» انزجار خود را از جنايت‌هاي انگيس در كشورمان و جهان اسلام اعلام كردند.

گفتني است برخي ديگر از چهره‌ها و شخصيت‌ها نيز نسبت به اين موضوع واكنش نشان دادند. علاءالدين بروجردي، رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سفر فيليپ هاموند، وزير امورخارجه انگلستان به ايران براي بازگشايي سفارت اين كشور در تهران گفت: با توجه به اينكه انگليسي‌ها خود سفارت را در تهران تعطيل كردند و رفتند و اكنون تصميم به بازگشت گرفته‌اند و با توجه به اعداد قابل توجه ايرانيان مقيم انگليس و تردد ايرانيان به اين كشور، بازشدن سفارت انگليس در تهران بدون خدمات كنسولي و صدور رواديد ورود به كشور انگلستان به اتباع ايراني قابل قبول نيست.

همچنين عوض حيدرپور شهرضايي، عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: نگاه وزارت خارجه به گشايش سفارت انگليس در تهران بايد متمركز بر حل و فصل امور كنسولي باشد؛ بايد مراقب بود تا انگليسي‌ها غلط‌هاي گذشته را تكرار نكنند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: ما در عين حال كه تاكيد داريم بايد با همه كشورها غير از رژيم صهيونيستي رابطه دوستانه برقرار كنيم، در عين حال معتقديم احتياط لازم را در ارتباط با سفارت انگليس بايد انجام داد تا غلط‌هاي گذشته را تكرار نكنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون