• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3330 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور

انتقاد ريكي مارتين از دونالد ترامپ

 

بهار سرلك/ به تازگي «ريكي مارتين» با انتشار يادداشتي آشكارا اعلام كرد كه طرفدار نامزد حزب جمهوريخواه رياست‌جمهوري «دونالد ترامپ» نيست.

ريكي مارتين، ستاره سبك موسيقي پاپ لاتين يادداشت اختصاصي براي برنامه خبر «يوني‌ويژن» نوشت و
در آن از دونالد ترامپ انتقاد كرد. ريكي مارتين در اين بيانيه نوشته است: «حقيقت اينكه ترامپ جرات آزادانه اذيت كردن جامعه لاتين را دارد خونم را به جوش مي‌آورد. » همچنين در اين يادداشت كه روز چهارشنبه به چاپ رسيد، ريكي مارتين به‌شدت از ترامپ به خاطر نظرات «نژادپرستانه، پوچ، بي‌منطق و بي‌فكر» او انتقاد كرد.

مارتين در اين يادداشت نوشت: «از ابتداي كار مقصود او روشن است: حرف‌هايي مي‌زند كه به دوره بربر برمي‌گردد و براي اينكه در منظر عمومي به چشم بيايد و راي كسب كند يا در رسانه‌ها ديده شود مدام دروغ به هم مي‌بافد.»

پس از اينكه دونالد ترامپ در نشست مطبوعاتي روزنامه‌نگار مكزيكي امريكايي «خورخه راموس» را بيرون كرد، اين يادداشت اختصاصي منتشر شد. ترامپ به راموس كه شناخته‌شده‌ترين گوينده خبر اسپانيايي در ايالات متحده امريكاست، گفت: «برگرد و به يوني‌ويژن خودتان برو» سپس مامور امنيتي اين خبرنگار را از نشست بيرون برد.

مارتين در دفاع از راموس مي‌نويسد: «او فقط وظيفه خود را انجام مي‌داد. اتفاقي كه براي راموس، يكي از محبوب‌ترين و محترم‌ترين لاتين‌ها افتاد دور از حد انتظار بود. » مارتين در ادامه مي‌افزايد: «رفتار ترامپ من را شگفت‌زده نكرد. چيزي كه من را به تعجب واداشت اين است كه ما هيسپانيك‌ها اتهام‌ها و خشونت‌ها را كه در حق‌مان مي‌شود مي‌پذيريم و اجازه مي‌دهيم افرادي مثل ترامپ شأن و مقام ما را به بازي بگيرند. ديگر كافي است.»

مارتين در ادامه از جامعه لاتين مي‌خواهد با اين رفتارهاي اهانت‌آميز برخورد كنند و به ترامپ اجازه ندهند قدرت خود را به رخ‌ لاتين‌ها بكشد.

مارتين در خطاب به دونالد ترامپ مي‌نويسد: «بيگانه‌ترسي استراتژي سياسي و پايين‌ترين سطحي است كه براي دستيابي به قدرت مي‌تواني در آن فرو روي.» اين خواننده سپس خطاب به مردم لاتين مي‌نويسد: «اين مساله ما را با هم متحد مي‌كند و بايد با هم عليه آن مبارزه كنيم، نه تنها براي خودمان بلكه براي تكامل انسانيت و نسل بعد از ما.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون