• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3332 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

سر خط خبر‌ها

مهر: سامانه راداري برد بلند « نذير» و رادار سه بعدي «بينا» با رمز «يا قائدنا الخامنه‌اي» و با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص)، رونمايي شد. رادار برد بلند و بومي «نذير» يك سامانه راداري با دقت بسيار بالا در تفكيك اهداف است كه توانايي آشكار كردن و شناسايي اهداف با سطح مقطع راداري پايين را دارد؛ اين سامانه در برابر موشك‌هاي ضد رادار مقاوم بوده و توانايي كشف اهداف در برد بيش از ۸۰۰ كيلومتر و با ارتفاع ۱۰۰ هزار پا را دارد.

ايسنا: پنجشنبه 12 شهريورماه رزمايش اقتدار ثارالله با شركت بيش از 50 هزار نفر از بسيجيان تهران بزرگ با هدف نمايش اقتدار و آمادگي‌هاي دفاعي و امنيتي براي مقابله با تهديدات احتمالي برگزار مي‌شود.

ايسنا: سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به دستاوردهايي كه بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به دست آمده است، اين توفقيات را مديون خون شهدا دانست و گفت: جوانان بايد با خودسازي، ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

ايلنا: سه تن از مراجع تقليد درباره حكم ارتداد محمدعلي طاهري نظر دادند. حضرات آيات مكارم‌شيرازي، علوي‌گرگاني و محمدعلي گرامي در پاسخ‌هايي جداگانه نسبت به حكم ارتداد محمدعلي طاهري نظر دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون