• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3332 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

خبر كوتاه

جمع‌آوري لباس‌هاي با پرچم امريكا و انگليس

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از جمع‌آوري لباس‌هايي با نماد پرچم امريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي، نقوش شيطان پرستي و انحرافي از برخي بوتيك‌هاي پايتخت خبر داد. سردار حسين ساجدي نيا در اين باره گفت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي و بررسي‌هاي كارشناسانه مجموعه پليس و اداره اماكن پايتخت، از فروشگاه‌ها و دستفروشي‌هاي سطح شهر تهران مشخص شد كه طي دو هفته گذشته تعدادي از فروشگاه‌ها و دستفروشان اقدام به عرضه البسه با نقوش پرچم امريكا، انگليس و علايم شيطان پرستي كرده‌اند. رييس پليس پايتخت افزود: به همين منظور به صورت نامحسوس محل‌هاي فروش و عرضه اين نوع پوشاك تحت نظارت قرار گرفت و با اطلاعات به دست آمده از اين محل‌ها، ماموران دريافتند كه چند عامل اصلي به صورت متمركز البسه مذكور را در اختيار اين فروشندگان قرار مي‌دهند. ساجدي‌نيا با بيان اينكه پس از شناسايي محل‌هاي عرضه اين نوع پوشاك، مراتب در اختيار مقامات قضايي قرار گرفت، گفت: متعاقبا با هماهنگي صورت گرفته صبح امروز(ديروز) پليس اقدام به جمع‌آوري اينگونه البسه كرده و عاملان اصلي توزيع آن نيز دستگير شدند. به گفته فرمانده انتظامي پايتخت، طي رصدي كه از سوي پليس صورت گرفته است، مشخص شد شهروندان تهراني تمايلي به خريد اين‌گونه البسه ندارند. ساجدي‌نيا با تاكيد بر اينكه پليس با متصديان مغازه يا فروشگاه‌هايي كه اقدام به توزيع اين‌گونه البسه كرده يا آن را در معرض ديد قرار دهند برخورد خواهد كرد، گفت: برابر قانون نظام صنفي نسبت به برخورد و پلمب اين‌گونه واحدها اقدام خواهد شد.

 

آتش‌سوزي در بازار مركزي تهران

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از وقوع سانحه آتش‌سوزي در بازار مركزي تهران (سراي سلطاني) خبر داد و گفت: خوشبختانه اين حادثه مصدوم نداشت. سيد جلال ملكي درباره جزييات اين حادثه آتش‌سوزي كه همزمان با شروع توفان در تهران اتفاق افتاده بود، گفت: در ساعت 19:48 شب گذشته حادثه آتش‌سوزي در بازار مركزي تهران، سراي سلطاني به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران پنج ايستگاه آتش‌نشاني به همراه خودروهاي پشتيباني به محل حادثه اعزام شدند. وي با بيان اينكه آتش در بازار سراي سلطاني كاملا شعله ور و در حال سرايت به اطراف بود، افزود: سقف‌هاي شيرواني قديمي سراي سلطاني به دليل آتش‌سوزي تخريب شده بود و آتش به انباري يك پاساژ كناري كه مملو از پيچ، مهره، واشر و ديگر مواد قابل اشتعال بود سرايت كرد. ملكي افزود: آتش‌نشانان از چند طرف عمليات را آغاز و پس از ساعت‌ها تلاش موفق شدند آتش را كنترل و از سرايت آن به مغازه‌هاي اطراف جلوگيري كنند. وي گفت: آتش‌نشانان پس از لكه‌گيري و ايمن‌سازي محل را در ساعت ۲۳:۲۰ براي بررسي علت وقوع آن در اختيار كارشناسان سازمان آتش‌نشاني قرار دادند.

 

غرق‌شدگي ۲۰ نفر در تهران

طبق اعلام پزشكي قانوني استان تهران، از ابتداي سال تاكنون 20 نفر در تهران غرق شده‌اند. پزشكي قانوني تهران اعلام كرد: در چهار ماه نخست امسال 20 مورد فوت ناشي از غرق شدگي به مراكز پزشكي قانوني استان تهران ارجاع شده است كه اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 150 درصد افزايش يافته است. تا پايان تير ماه امسال 20 نفر در اثر غرق شدگي جان خود را از دست داده‌اند كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه تعداد فوت ناشي از غرق‌شدگي هشت نفر اعلام شده ، 150 درصد افزايش يافته است. بنابر اين گزارش از كل قربانيان غرق شدگي در چهارماه نخست امسال 17 نفر مرد و سه نفر زن بوده‌اند.

 

اجراي حكم شلاق در ملاء عام

حسين عباسي، دادستان پارسيان از اجراي حكم شلاق تعزيري و در ملاء عام در پارسيان خبر داد و گفت شخصي كه در پارسيان چاقوكشي كرده بود در ملأعام و در راستاي برخورد شديد با ناامن‌كنندگان جامعه شلاق زده شد. او گفت: « با اخلالگران نظم عمومي و امنيت اجتماعي با قاطعيت و شدت برخورد مي‌شود و در صورت صلاحديد حكم در ملأعام اجرا خواهد شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون