• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3339 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور

باخوانندگان

9188-0912

معمولا همه زشتي‌ها وقتي با پديده مرگ مواجه مي‌شوند متوقف و متاثر مي‌شود و ما بايد به خود بلرزيم كه پديده مرگ در مواردي كه براي جامعه قابل رويت است وسيله‌اي براي بيان واقعيت‌هاي تلخ است مانند تصاويري كه از لحظات پاياني زندگي مرتضي پاشايي ضبط و منتشر شد يا بازي زشتي كه در تكذيب مرگ هنرپيشه جوان، آقاي طباطبايي انجام شد.

7203-0913

چرا در مورد اتفاق آتش‌سوزي در پناهگاه حيوانات خانم ريوفي اطلاعات كاملي نداديد؟

يك مخاطب

شايعه‌سازي در دنياي مجازي نازل‌ترين برخوردهاي انساني با تكنولوژي است. وقتي در دنياي حقيقي دروغ بيداد مي‌كند به شكل مجازي‌اش دور از انتظار نيست كه فردي با خريد يك گوشي و لپ‌تاپ، ناهنجاري‌هاي رواني‌اش را به نمايش بگذارد و در اين مسير نه آبروي افراد و نه مصالح جامعه را ناديده بگيرد. اكنون يكي از مظاهر بچه باحالي اين شده كه چه كسي بيشتر و با دروغي بزرگ‌تر مي‌تواند افكار جامعه را درگير كند و به عنوان شيرينكاري براي سايرين نقل كند و خنده‌هاي مستانه سر بدهد.

يك مخاطب

آقاي اباذري؛ شما جامعه‌شناس محترمي هستيد اما من در بعضي موارد با شما مخالفم. سوال من اين است كه شما با كدام متر به يكدستي عملكرد آحاد ملت رسيده‌ايد؟ اينكه در هر جامعه‌اي افراد طبق علايق و درك و فهم‌شان عمل كنند، پديده جديدي نيست. تا بوده چنين بوده و هيچ نهيبي توانايي ايجاد فرهيختگي از مجاري عوام‌پسندانه را ندارد. نبايد به مردم به جرم كم دانستن توهين كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون