• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۳ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3344 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۵ شهريور

سر خط خبرها

‌ عباس كيارستمي، رضا عطاران، رسول صدرعاملي و جمعي از سينماگران به تماشاي جديدترين تجربه عليرضا داودنژاد به نام «روغن مار» نشستند.

‌ با آغاز پخش برنامه «گنجينه» با اجراي پريوش نظريه، شبكه «مستند» سيما، دو مستند از ناصر تقوايي و كامران شيردل را روي آنتن مي‌فرستد.

‌فيلم انيميشن «داش آكل» محصول مركز گسترش سينماي مستند و تجربي به كارگرداني هاجر مهراني، به مراحل پاياني انيميت رسيد.

‌«هديه تهراني» بعد از فيلم سينمايي «هفت دقيقه تا پاييز» به عنوان مجري طرح و بازيگر اصلي، به پروژه «عقربه روي ٢٢٠» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني «عليرضا اميني» پيوست.

‌‌ شوراي صدور پروانه ساخت در جلسه 18شهريور با ساخت پروژه «ايستاده در غبار» به تهيه‌كنندگي حسين صابري و به كارگرداني و نويسندگي محمدحسين مهدويان موافقت كرد.

‌‌ گروه تئاتر عروسكي «آران» به كارگرداني بهروز غريب‌پور از پنج مهرماه رپرتواري از آثار اپرايي خود را روي صحنه خواهد برد. (مهر)

‌‌ نمايش «من آنجا نيستم» به كارگرداني افشين اخلاقي با حضور بازيگراني چون بهاره افشاري، الناز حبيبي، فرزاد حسني و... از ۱۲ مهرماه در تماشاخانه ارغنون به صحنه مي‌رود. (مهر)

‌‌ محيا دهقاني با بازي در نمايش «دو، سه چيزي كه نمي‌دانيد» در خانه موزه استاد انتظامي روي صحنه مي‌رود. (مهر)

‌‌ فيلم زندگي «ادوارد اسنودن» به كارگرداني «اليور استون» با تغيير تاريخ اكران خود به سال 2016، در رقابت جايزه اسكار امسال حضور نخواهد داشت. (ايسنا)

‌‌ نيكي كريمي براي داوري و برپايي كارگاه به جشنواره «باتومي» گرجستان رفت. (ايسنا)

‌‌ فيلم مستندي درباره فعاليت‌هاي گروه تئاتر «ليو» در حال ساخت است. اين فيلم نخستين بخش از پروژهاي به نام «تاريخ شفاهي تئاتر ايران» است كه توسط حميدرضا برزو و سياوش مقدم ساخته مي‌شود.

‌‌ نخستين آلبوم مستقل علي زندوكيلي به نام «يادي به رنگ امروز» سه‌شنبه 24 شهريور به بازار موسيقي كشور آمد. آلبوم «يادي به رنگ امروز» كه بازخواني و تنظيم مجدد قطعات ماندگار و خاطره‌انگيز موسيقي ايراني است. (هنر آنلاين)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون