• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3351 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر

خبر كوتاه

بيرانوند
 به اصفهان نمي‌رود
كنار گذاشته شدن از فهرست 18 نفره بازي نفت با استقلال، تنها تنبيه مدنظر عليرضا منصوريان براي گلر جوان تيمش به شمار نمي‌رفت. او كه با امتناع بيرانوند از گرم كردن به عنوان گلر دوم مواجه شده بود، بعد از تبعيد اين بازيكن به سكوها، تاكيد كرد كه او را تبديل به درس عبرت همه بازيكنان ليگ برتري مي‌كند. تنبيه ادامه‌دار بيرانوند، حالا شامل بازي با ذوب آهن نيز شده و منصوريان با خط زدن دروازه‌بان اول تيمش از ليست 18 نفره، جلوي سفر او به اصفهان را گرفته است؛ اتفاقي كه باز هم شيخ ويسي را درون دروازه‌نفت تهران قرار خواهد داد. عليمنصور حالا در دومين بازي حساس متوالي تيمش و در شرايطي كه اوضاع نفت كاملا بحراني به نظر مي‌رسد، قيدِ بازي دادن به يكي از بهترين مهره‌هاي تيم را زده است؛ اتفاقي كه شايد در نتيجه به ضرر او تمام شود اما جلوي تكرار اتفاق‌هاي مشابه در تيم او را مي‌گيرد. 

خسوس گلري مطمئن
فصل گذشته استقلال خوزستان در مرحله پلي‌آف، حكم بقاي در ليگ برتر را كسب كرد. تيم ويسي در حمله موفق بود اما 46 گل خورده‌اش اين تيم را نابود كرده بود. اهوازي‌ها دومين تيم ضعيف دفاعي ليگ بودند. ويسي براي فصل جديد در اولين گام پرويز كريمي را بيرون كرد و گلري 500 ميليوني آورد. خسوس هم در ليگ برتر خيلي خوب جواب داد و تا به حال چهار كلين‌شيت ثبت كرده است. همچنين در پنج ديدار اخيرش فقط يك بار دروازه‌اش باز شد. به اين ترتيب بهترين گلر خارجي فصل در استقلال خوزستان حضور دارد؛ گلري كه جايگزين خيلي بهتري براي پرويز كريمي است. 

بازتاب عدم دعوت
 از انصاري‌فرد
يكي از نكات فهرست جديد تيم ملي عدم دعوت كي‌روش از انصاري فرد به تيم ملي بود و مربي پرتغالي ترجيح داد به مانند فهرست قبلي‌اش روي نام بازيكني كه از او به عنوان چهره مورد علاقه تيم ملي نام مي‌بردند خط قرمز بكشد. اين موضوع بيشتر از آنكه مورد توجه رسانه‌هاي داخلي قرار بگيرد در رسانه‌هاي يوناني بازتاب داشته است. سايت sport24 با اشاره به اين موضوع نوشته: سرمربي تيم ايران براي بازي با عمان ترجيح داده كه از كريم انصاري فرد استفاده نكند. مهاجم تيم پانيونيوس كه سابقه 47 بازي ملي دارد، تا امروز چهار بار براي اين تيم يوناني بازي كرده است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون