• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3361 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۵ مهر

باخوانندگان

0464-0912

در خبرها داشتيم كه نبايد به حجاج تا 20 روز دست داد و با آنها روبوسي كرد چون احتمال ابتلاي آنها به ويروس كرونا وجود دارد اما شاهد بوديم كه هنگام ورود آنها به كشور در فرودگاه امام هيچ قرنطينه‌اي وجود نداشت و روبوسي‌ها رواج داشت.

يك مخاطب|

فاجعه بسيار تلخ و ناگوار منا باز هم ضاله بودن فرقه وهابيت را اثبات و آن را قويا رد كرد. زيرا بي‌كفايتي و سوءتدبير اين فرقه گمراه و باطل، اين فاجعه را آفريد.

9188-0912

فاجعه منا در روز عيد قربان نشان‌دهنده تبعات سپردن كارهاي بزرگ به دست آدم‌هاي كوچك است. خداوند روح درگذشتگان را شاد و به خانواده‌هاي‌شان صبر عنايت بفرمايد.

9188-0912

احتمالا آقاي ظريف بايد به خاطر دست دادن 60 ثانيه‌اي با اوباما، رييس‌جمهوري امريكا به 60 نفر در ايران جواب پس بدهد.

0464-0912

از برخي نمايندگان تعجب مي‌كنم كه هنوز دو سال از عمر دولت آقاي روحاني نگذشته است وزراي او را استيضاح مي‌كنند ولي با وزراي دولت آقاي احمدي‌نژاد اصلا چنين رفتاري نشد.

خواننده اعتماد|

دولت بايد به فرزندان زنان ايراني كه با اتباع بيگانه به خصوص افغان‌ها ازدواج كرده‌اند شناسنامه ايراني با نام خانوادگي مادران‌شان بدهد.

1841-0938

كارگر پيماني يكي از نيروگاه‌هاي غرب كشور هستم. در اين ماه به پرسنل رسمي چند صدهزارتومان به عنوان هزينه تحصيلي فرزندان، هزينه اوقات فراغت و هزينه مسافرت پرداخت كردند اما براي ما امتياز چنداني قايل نشدند و اين موضوع دل بچه‌هاي ما را شكست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون