• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3361 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۵ مهر

رييس پليس آگاهي گيلان از جزييات حادثه خيابان گلستان14 به «اعتماد» مي‌گويد

عاشقانه‌اي كه با خون تمام شد

پسر 32 ساله دختر مورد علاقه اش را به قتل رساند و خود‌كشي كرد

اعتماد| اسلحه را برداشت و سوار خودرويش شد. مي‌خواست دختر مورد علاقه‌اش را به قتل برساند. مدت‌ها پيش با جواب منفي او براي ازدواج روبه‌رو شده بود. هوا تاريك بود و كمي باران مي‌باريد. پس دختر را تعقيب كرد و در گوشه‌اي از خيابان جلويش را گرفت. سوار پرايدش شد. لحظاتي بعد؛ اسلحه را به سمت دختر گرفت، ماشه را چكاند و او را كشت. هنوز ثانيه‌اي از صداي شليك دو گلوله نگذشته بود كه صداي شليك سوم نيز در هوا پيچيد؛ پسر جوان لوله اسلحه را روي شقيقه خود گذاشته و شليك كرده بود. صداي شليك‌هاي پي در پي، اهالي را از خانه‌هاي خود بيرون آورده و به سمت پرايد سفيد رنگ و مشكوك كنار خيابان كشانده بود. جنازه خونين دختر و پسر جوان در آن ولو شده بود و هنوز آلت قتاله، سلاح شكاري، در دست بي‌جان پسر خودنمايي مي‌كرد. همهمه بالا گرفت: «من قاتل را مي‌شناسم. او پسر كارخانه‌دار مشهور است. خواستگار قبلي دختر بود اما به تازگي با دختر ديگري عقد كرده بود. معلوم نيست چرا دوباره سراغ مقتول رفته. شايد چون او هم از خانواده پولداري است...»

اين تصويري است كه اهالي خيابان گلستان لاهيجان از لحظه كشته شدن دختر و پسري جوان در شامگاه دوشنبه در نزديكي محل زندگي‌شان در ذهن دارند. يكي از آنها به تارنماي محلي «گيل نگاه» گيلان درباره حادثه گفته است: «طرف‌هاي ساعت 9 شب صداي بلند شليك چند گلوله را شنيدم و سريع خودم را به محل رساندم. اهالي همه بيرون آمده و دور يك پرايد سفيد جمع شده بودند. چراغ پرايد روشن بود و دو نفر خونين و مالين، در داخل آن بي‌حركت افتاده بودند. وقتي نزديك‌تر رفتم، يك دختر و يك پسر جوان را ديدم كه مرده بودند. يك اسلحه شكاري هم در دست پسر ديدم.»

قتل در خياباني پرتردد اتفاق افتاده است. يكي از اهالي محل كه هر دو كشته شده را مي‌شناسد نيز با تعجب از وقوع اين حادثه در اين خيابان گفت: «من هم دختر و هم پسري را كه كشته شدند مي‌شناسم. اسم‌شان رويا و حسين بود. هر دو آنها از فرزندان دو كارخانه‌دار بزرگ و از خانواده‌هاي شناخته شده لاهيجان بودند كه مدت‌ها با هم دوست بودند. مي‌خواستند با هم ازدواج كنند اما اين اتفاق نيفتاد و آنها با هم قطع رابطه كردند. چند وقت پيش هم حسين عقد كرده و رويا هم با پسر ديگري نامزد شده بود. اما نمي‌دانم چرا ارتباط‌شان به قتل منجر شد.»

يكي ديگر از اهالي نيز كه خانواده رويا و حسين را مي‌شناسد گفته است كه برخي از اهالي معتقدند هر دوي آنها به دست فرد ديگري كشته شده‌اند اما بيشتر اهالي از خودكشي حسين پس از كشتن رويا با هم حرف مي‌زنند. او گفت: «من از اهالي شنيده‌ام كه شب حادثه حسين با ماشين جلوي راه رويا را گرفت و سوار پرايدش شد. آنجا با هم
جر و بحث كردند كه ناگهان حسين سلاح شكاري‌اش را درآورد و دو گلوله به رويا زد و او را كشت. بعد هم كه دست به خودكشي زد.»

در تصاويري كه از حادثه در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است پرايدي با چراغ‌هاي روشن ديده مي‌شود كه يك دختر و يك پسر بي‌حركت و غرق در خون در آن به قتل رسيده‌اند. اين درحالي است كه ماموران پليس در همان تحقيقات ابتدايي وقوع هر دو قتل از سوي فرد سوم را تكذيب كرده و خودكشي قاتل – حسين – را تاييد كرده‌اند.

سرهنگ فلاح كريمي، رييس پليس آگاهي گيلان با اشاره به اين موضوع از تشكيل پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» براي پيگيري حادثه خبر داد و درباره جزييات آن به «اعتماد» گفت: «ساعت 21:14 دوشنبه وقوع يك فقره تيراندازي منجر به قتل در خيابان 14 گلستان شهرستان لاهيجان به فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع داده شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد يك دختر و يك پسر به دلايل نامشخصي با شليك گلوله اسلحه شكاري كشته شده‌اند و جنازه‌هاي‌شان هم در داخل يك دستگاه پرايد افتاده است.»

سرهنگ كريمي به انجام آزمايش‌هاي تيم پزشكي قانوني روي اجساد اشاره كرد و ادامه داد: «در همان تحقيقات ابتدايي از اجساد مشخص شد فرد سومي در اين حادثه وجود نداشته و قاتل پس از شليك دو گلوله به مقتول، يك گلوله نيز به سر خودش شليك كرده و به زندگي خودش هم پايان داده است.» در حالي كه رييس پليس آگاهي گيلان از ادامه تحقيقات تا مشخص شدن انگيزه قاتل خبر مي‌دهد، سرهنگ محمود قاسمي، فرمانده انتظامي لاهيجان نيز معتقد است كه براساس گفته‌هاي شاهدان حادثه، قاتل پيش از اين خواستگار مقتول بوده و احتمالا اين موضوع در وقوع قتل تاثير داشته است. او گفت: «در بررسي صحنه جرم دو قبضه سلاح شكاري ساچمه زن و يك دستگاه خودروي سانتافه بدون سرنشين كشف شد» كه قاتل پس از پياده شدن از آن به خودروي پرايد دختر رفته و پس از مدتي «با شليك دو گلوله، يكي به پا و ديگري به سرش او را به قتل رسانده است.» به گفته فرمانده انتظامي لاهيجان تاكنون در تحقيقات مشخص شده كه قاتل خواستگار مقتول بوده و گفته‌هاي شاهدان عيني تاييد مي‌كند كه آنها پيش از اين با يكديگر در ارتباط بوده‌اند. تحقيقات پيرامون حادثه همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون