• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3367 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر

سومين نشست نمايندگان تشكل‌هاي معلمي با دكتر نوبخت

 

نمايندگان چهار تشكل صنفي و سياسي معلمان در طول چند هفته گذشته جلسات مستمري با دولتمردان برگزار كردند كه در آخرين مورد آن براي سومين بار نشستي با معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور داشتند.

در اين نشست كه نمايندگان كانون صنفي معلمان، سازمان معلمان ايران، انجمن اسلامي معلمان و مجمع فرهنگيان ايران حضور داشتند، پيرامون آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه مباحثي مطرح شد.

به گزارش خبرنگار «اعتماد» در اين نشست محمدباقر نوبخت هدف از استمرار جلسات را رسيدن به ساختاري براي دريافت و تدوين نظرات بدنه معلمان براي ارايه راهكارها جهت حل مسائل آموزش و پرورش از طريق برنامه ششم توسعه عنوان كرد و به دو تن از كارشناسان اين حوزه در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ماموريت داد تا با مشاركت نمايندگان تشكل‌هاي معلمي ساختاري را به اين منظور طراحي كنند.

معاون رييس‌جمهور در اين نشست وعده داد نتايج اين نشست‌ها را به رييس‌جمهور و وزير آموزش و پرورش منتقل كند و از كانال دولت به طور رسمي و قانوني آن پيگيري كنند تا در اين فرآيند تدابيري انديشيده شود كه مسائل آموزش و پرورش در مسير حل شدن قرار گيرد.

جلب اعتماد و مشاركت معلمان از طريق تشكيل نظام معلمي و تقويت و توسعه تشكل‌هاي معلمي، افزايش كيفيت آموزشي با رقابتي كردن مدارس و تعيين شاخص‌هاي مدرسه خوب و كارآمد، رويكرد حل مساله در برنامه ششم نسبت به آموزش و پرورش و نگاه سرمايه‌اي به جاي نگاه هزينه‌اي نسبت به نظام آموزشي از ديگر مواردي بود كه در اين نشست مورد تاكيد نمايندگان تشكل‌هاي صنفي و سياسي معلمان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون