• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3367 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر

حاشيه

ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن از ساعت 17 آغاز شد. در اين ميان حضور پرشور رسانه‌هاي مكتوب و تصويري ژاپني ورزشگاه آزادي را در قرق چشم بادامي‌ها قرار داد. سالن VIP مخصوص خبرنگاران حدود 37 خبرنگار ژاپني را به خود مي‌ديد. در حالي كه به نظر مي‌رسيد فضاي كافي براي حضور همزمان خبرنگاران ايراني و ژاپني در اين قسمت وجود نخواهد داشت. از نكات جالب پوشش خبري اين ديدار براي ژاپني‌ها اين بود كه دو كاميونت را از تركيه اجاره كرده‌ و به ورزشگاه آزادي آوردند تا اين ديدار را به صورت مستقيم پخش كنند.

برانكو ايوانكوويچ به همراه دستياران كرواتش و همين‌طور مصطفي قنبرپور به ورزشگاه آزادي رفتند تا ديدار ايران مقابل ژاپن را از نزديك تماشا كنند. نكته قابل توجه اين بود كه كادر فني پرسپوليس به جاي سالن CIP ورزشگاه آزادي، در جايگاه VIP نشستند.

از ديگر حواشي پيش از آغاز اين ديدار مي‌توان به زنده نگهداشتن ياد و خاطره هادي نوروزي اشاره كرد. يك ضلع ورزشگاه با گفتن شعار «نوروزي» و ضلع روبه‌رويي آن با گفتن شعار «روحش شاد» ياد و خاطره اين بازيكن فقيد را زنده نگه داشتند.

در ادامه برانكو ايوانكوويچ با تشويق هواداران به شعارهاي آنها واكنش نشان داد و از آنها تشكر كرد.

هاني نوروزي، فرزند مرحوم هادي نوروزي نيز در ورزشگاه حضور داشت. علاوه بر اين علي كفاشيان، محمود اسلاميان، مهدي تاج، رضا حسني‌خو، جواد نكونام و عليرضا اسدي در ورزشگاه حضور يافتند.

‌ چند خبرنگار ژاپني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور كم تعداد تماشاگران اظهار تعجب كرده و گفتند كه انتظار حضور حداقل بيشتر از 70 -60 هزار تماشاگر را داشتند.

پيش از بازي به احترام هادي نوروزي بازيكنان و تماشاگران يك دقيقه سكوت كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون