• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3379 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان

خبر كوتاه

هشدار پليس فتا: تلفن همراه حريم شخصي نيست|معاون امور بين‌الملل و حقوقي پليس فتاي ناجا درباره آسيب‌هاي غيرقابل جبران فضاهاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي هشدار داد و گفت: شهروندان گوشي تلفن همراه و تبلت و مانند آن را هرگز حريم شخصي ندانند. شهروندان نبايد اطلاعات شخصي خود را در گوشي تلفن همراه يا تبلت ذخيره كنند كه در صورت از دست رفتن اطلاعات، ديگر نمي‌توان هزينه‌هاي اجتماعي و فردي آن را جبران كرد. پليس فتا هرگز به دنبال حضور و دسترسي به حريم خصوصي شهروندان نيست و وظايف آن طبق قانون مشخص شده و فقط به دنبال شناسايي موارد جرم و برخورد با مجرمان است كه اين هم طبق قانون صورت مي‌گيرد. تابناك

 

برجام ديپلماسي علمي ايران را فعال‌تر كرد| وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: پس از برجام، ديپلماسي علمي جمهوري اسلامي ايران بيش از گذشته فعال شده است. محمد فرهادي اظهار داشت: هيات‌هاي علمي مختلفي از كشورهاي جهان در رده وزرا و يا مراكز دانشگاهي پس از برجام به ايران سفر كرده‌اند.

ايرنا

ديدار نماينده شهرداري تهران با استاندار نجف | مجتبي عبداللهي، معاون خدمات شهري شهرداري تهران واستاندار نجف اشرف و هيات همراه صبح ديروز با يكديگر ديدار كردند و درخصوص چگونگي خدمات‌رساني شهرداري تهران به زايرين نجف اشرف، به بحث وتبادل نظر پرداختند.

اعتماد

راه‌اندازي 10 شبكه مجازي در حوزه جوانان| تفاهمنامه همكاري بين مركز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال وزارت ارشاد با معاونت ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه فضاي مجازي به امضا رسيد. محمدرضا رستمي، معاون ساماندهي امور جوانان گفت: با استقبالي كه دولت در حوزه جوانان دارد، ما توانسته‌ايم در حوزه شبكه‌هاي مجازي 10 شبكه را راه‌اندازي كنيم و در دست اقدام داشته باشيم كه از جمله اين شبكه‌ها مي‌توان به شبكه اجتماعي جوان، شبكه اجتماعي مادران، شبكه اجتماعي كارآفريني، شبكه نخبگان جوان، شبكه ملي جمع‌سپاري و... اشاره كرد.

ايسنا

مذاكره ميراث فرهنگي با وزارت نيرو درمورد تهديد ميراثي سد «داريان» | مسعود سلطاني‌فر، رييس سازمان ميراث فرهنگي با اشاره به كشف هشت اثر تاريخي در كاوش‌هاي حوزه آبگير سد «داريان»، از مذاكره با مسوولان وزارت نيرو براي جلوگيري از وارد شدن هر گونه آسيب به اين آثار خبر داد. گزارش‌هاي اوليه از وضعيت كاوش‌هاي باستان‌شناختي به دست ما رسيده است و طبيعتا ما با دوستان وزارت نيرو در اين رابطه صحبت خواهيم كرد.

مهر

ستاد پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در وزارت آموزش و پرورش تشكيل شد | معاون تربيت‌بدني و سلامت وزير آموزش و پرورش از تشكيل ستاد پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي خبر داد و گفت: اطلاعات از حوزه آسيب‌هاي اجتماعي مناطق مختلف در اين ستاد بررسي مي‌شود. مهرزاد حميدي تصريح كرد: «اين ستاد براي مراقبت دانش‌آموزان در برابر آسيب‌هاي موجودي كه وجود دارد پيش‌بيني شده است و جلسات متعددي را با نمايندگان سازمان‌هاي مختلف برگزار مي‌كنند و اين ماتريس همكاري به عنوان مركز رصد مطرح است. »

مهر

حضور نشريات دانشجويي در نمايشگاه مطبوعات امسال |معاون فرهنگي و اجتماعي وزير علوم گفت: نشريات دانشجويي دانشگاه‌ها در نمايشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت و وزارت علوم بستر اين حضور را براي نشريات فراهم مي‌كند.

ايسنا

هشدار سازمان هواشناسي نسبت به وقوع سيل در روز پنجشنبه| سازمان هواشناسي كشور طي اطلاعيه‌اي، نسبت به احتمال وقوع آبگرفتي يا سيلابي شدن مسيل‌ها و رودخانه‌ها همچنين لغزندگي جاده‌ها در پايان هفته هشدار داد. طبق اعلام اين سازمان انتقال رطوبت بوسيله شارش‌هاي گرم و مرطوب از عرض‌هاي جنوبي همچنين از شرق مديترانه در لايه‌هاي زيرين جو و از طرفي گذر تدريجي و آرام ناوه تراز مياني، موجب شكل‌گيري سامانه بارشي فعال در نيمه غربي كشور شده است. ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون