• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3381 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ آبان

خبر كوتاه

حريق در بزرگ‌ترين پايانه نفتي ايران

مهر| بزرگ‌ترين پايانه نفتي كشور به دليل اصابت صاعقه آتش گرفت. عباس اسد، رييس پايانه نفتي خارك گفت: اين آتش سوزي در يكي از مخازن ذخيره سازي نفت خام در پايانه خارك در منطقه خليج فارس رخ داد كه با حضور تيم هاي امداد و آتش نشاني به طور كامل مهار شد. به گفته اسد خبر سوختن چند مخزن در اين حادثه صحت ندارد و خسارت مالي چنداني به بزرگ‌ترين پايانه نفتي ايران وارد نشده است.

 

افزايش مرگ به دليل سوءمصرف مواد مخدر

پزشكي قانوني| در نيمه نخست سال جاري هزار و 470 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر جان خود را از دست دادند. اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار تلفات هزار و 460 نفر بود، هفت دهم درصد افزايش يافته است. سازمان پزشكي قانوني اعلام كرد: در شش‌ماهه اول سال جاري از كل تلفات سوءمصرف مواد مخدر در كشور هزار و 310 نفر مرد و 160 نفر ديگر زن بودند. در اين مدت استان‌هاي تهران با 394، خراسان رضوي با 169 و اصفهان با 108 بيشترين و استان‌هاي آذربايجان غربي با چهار، بوشهر با شش و مركزي و يزد هر كدام با 9 فوتي كمترين آمار تلفات اعتياد را داشته است. در اين مدت در استان كهگيلويه و بويراحمد هيچ مرگ ناشي از سوءمصرف مواد مخدر گزارش نشده است.

 

دستگيري سه خلافكار در گيلان

پليس| رييس پليس امنيت عمومي گيلان از دستگيري سه شرور به جرم اخلال در نظم عمومي و ايجاد رعب و وحشت و شرارت در رشت خبر داد. رسول صمدي گفت: با شكايت‌هاي شهروندان ساكن رشت درباره اقدام‌هاي مجرمانه سه شرور و ايجاد اخلال در نظم عمومي و همچنين ايجاد مزاحمت براي شهروندان و ساكنان محله‌هاي تختي، گلسار و مطهري، بلافاصله تيم‌هايي از اداره عمليات و اداره اراذل و اوباش اين پليس براي شناسايي و دستگيري متهمان وارد عمل شدند. وي افزود: با آغاز تحقيقات در اين زمينه مشخص شد كه اين سه شرور هر كدام زورگيري و شرارت با سلاح سرد اقدام به عربده‌كشي و زورگيري در محله‌هاي مذكور مي‌كنند و تاكنون چندين مرتبه به جرم تخريب اموال عمومي تحت تعقيب قرار گرفته و دستگير شدند. صمدي با بيان اينكه پس از هماهنگي با مقام قضايي دستور دستگيري متهمان صادر شد، بيان كرد: تيم‌هاي عملياتي پليس امنيت عمومي پس از شناسايي مخفيگاه متهمان براي دستگيري آنها وارد عمل شده كه در سه عمليات جداگانه متهمان در مخفيگاه خود بازداشت شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون