• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3383 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان

جهان

ليونل‌مسي ال‌كلاسيكو را از دست داد / روزنامه اسپورت چاپ كاتالونيا در شماره ديروز تيتر خود را به غيبت ستاره آرژانتيني بارسلونا اختصاص داد و نوشت كه ليونل مسي غايب بزرگ ال‌كلاسيكو خواهد بود/ به نظر كادر پزشكي باشگاه بارسلونا براي حفظ سلامتي وي اين تصميم را اتخاذ كرده است.

قرعه‌كشي مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي آلمان انجام شد / در مهم‌ترين ديدارهاي اين مرحله بايرن‌مونيخ با دارمشتات، دورتموند با آگزبورگ و بايرلوركوزن با اونترهاخينگ ديدار مي‌كند/ اين مرحله از مسابقات ۲۴ و ۲۵ آذرماه برگزار مي‌شود.

فدرر: نادال مانند يك قهرمان تا فينال بالا آمد / به رافائل براي اين هفته فوق‌العاده‌اي كه پس از يك سال سخت داشت، تبريك مي‌گويم/ بازي كردن در فينال برابر نادال آن هم در كشورم براي من و همه بسيار خاص بود

نادال: اميدوارم در فينال‌هاي بيشتري مقابل فدرر بازي كنم / به راجر براي سال فوق‌العاده كه داشت، تبريك مي‌گويم/ هفته بسيار خوبي را در سوييس پشت سر گذاشتم و از همه بابت آن تشكر مي‌كنم.

بوكاجونيورز با پيروزي يك بر صفر مقابل تيگره و در فاصله يك هفته به پايان ليگ برتر آرژانتين با ۶۴ امتياز و بالاتر از سن‌لورنزو و روزاريو به مقام قهرماني رسيد.

كيلور ناواس: هدف‌مان اين است كه رئال مادريد براي يازدهمين بار قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها