• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3391 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ آبان

خبر كوتاه

يك كشته و 3 مصدوم در واژگوني اتوبوس

پليس| جانشين پليس راه از حادثه واژگوني اتوبوس ولوو كه از تهران عازم گنبد بود، خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر اين حادثه راننده در دم فوت كرده و 3 نفر از سرنشينان در بيمارستان بستري شدند. سرهنگ صمد اسفندياري، جانشين پليس راه درمورد آخرين جزييات حادثه واژگوني ولوو در محور هراز، اظهار داشت: يك دستگاه اتوبوس ولوو با 46 نفر مسافر از تهران عازم گنبد بود كه ساعت 50 دقيقه بامداد در كيلومتر 70 جنوب آمل در محور هراز محدوده شنگول‌ده از مسير خود خارج مي‌شود. جانشين پليس راه تصريح كرد: با توجه به لغزندگي مسير، اتوبوس بعد از خارج شدن از مسير و پس از چرخش و انحراف به مسير مقابل با پهلوي راست با ديوار و نرده محافظ پل به‌شدت برخورد مي‌كند. اين مقام ارشد راه راهنمايي و رانندگي ناجا ادامه داد: در اثر اين حادثه، راننده اتوبوس در دم فوت كرده و تعدادي از سرنشينان نيز به بيمارستان 17 شهريور آمل منتقل مي‌شوند كه به صورت سرپايي مورد درمان قرار گرفته‌اند. سرهنگ اسفندياري افزود: هم‌اكنون 3 نفر از سرنشينان اتوبوس در بيمارستان بستري هستند. جانشين پليس راه در پاسخ به پرسش فارس درمورد علت تصادف خاطرنشان كرد: علت تامه و تكميلي اين حادثه توسط كارشناسان پليس راه در دست بررسي است.

 

قتل مادربزرگ براي 100 هزار تومان

پليس| فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار از قتل زني 79 ساله توسط نوه 20 ساله و سابقه‌دارش، به خاطر سرقت اموالي به ارزش 100 هزار تومان در گرمسار خبر داد. سرهنگ غلامحسين پاكدامن گفت: خانمي به پليس مراجعه و اظهار كرد براي سركشي به خانه مادر همسرش رفته بوده است كه جسد وي را با دهان و دست و پاي بسته به روي زمين ديده است. وي با اشاره به تحقيقات پليس در مورد جسد اين زن 79 ساله، به سابقه يك مرحله سرقت توسط نوه 20 ساله و سابقه‌دار مقتول از خانه مادربزرگش اشاره كرد و افزود: اين فرد به عنوان نخستين مظنون پرونده دستگير و در بازجويي‌ها به قتل مادربزرگش به كمك دوست سابقه‌دار خود اعتراف كرد. پاكدامن به دستگيري متهم دوم اشاره و اضافه كرد: قاتل و همدستش شب وقوع قتل با هدف سرقت از خانه مادربزرگ وارد خانه شدند كه به محض ورود توسط متوفي شناسايي شدند. وي تاكيد كرد: قاتلان پس از اطلاع از مرگ مادربزرگ، مبلغ 33 هزار تومان وجه نقد، يك دستگاه تلفن همراه و 2 كيسه برنج از خانه وي به سرقت بردند كه ارزش مالي اين اموال سرقتي كمتر از 100 هزار تومان برآورد شده است. رييس پليس گرمسار گفت: همنشيني با دوستان ناباب و آلوده شدن به انواع موادمخدر، انسان را به مرحله‌اي مي‌رساند كه جان عزيزترين افراد را به راحتي مي‌گيرد.

 

انتقامجويي در شبكه‌هاي اجتماعي

باشگاه خبرنگاران|رييس پليس فتاي گلستان از دستگيري فردي كه اقدام به انتشار تصاوير شخصي شهروند گرگاني از طريق شبكه‌هاي اجتماعي كرده بود، خبر داد. سرهنگ حبيب‌الله رجبلي اظهار داشت: در پي وصول مرجوعه قضايي مبني بر شكايت فردي دال بر انتشار تصاوير شخصي‌اش در شبكه‌هاي اجتماعي، با تحقيقات به‌عمل آمده از شاكي و بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد فردي با ايجاد يك پروفايل در شبكه‌هاي اجتماعي، اقدام به انجام اين‌كار مي‌كند. وي افزود: در تحقيقات تكميلي و بررسي‌هاي فني و تخصصي محرز شد فردي اقدام به ايجاد اين پروفايل‌ها و انتشار تصاوير شخص شاكي بدون اطلاع وي كرده كه پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصي در نهايت فرد متهم شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به اين پليس فراخوانده شد. رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان گلستان ادامه داد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غيرقابل انكار لب به اعتراف گشوده و انگيزه خود از انجام اين‌كار را انتقامجويي از شاكي اظهار كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون