• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3395 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان

خبر

شهادت مامور ناجا با تله انفجاري

ايسنا|در پي انفجار يك تله انفجاري در مسير حركت يك گشتي پليس در قصرقند سيستان و بلوچستان يكي از ماموران به شهادت رسيد. فرمانداري قصرقند با اعلام اين خبر آورده است: در پي انفجار اين تله كه در فاصله 6 كيلومتري شهرستان قصر قند كار گذاشته شده بود يكي از عوامل انتظامي اين شهرستان به درجه رفيع شهادت نايل شد اما اين حادثه مجروحي در پي نداشت. در حال حاضر بررسي اين حادثه در دستور كار قرار گرفته است. سردار رحيمي فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان نيز در اين زمينه اعلام كرد: ظهر امروز (ديروز) بر اثر انفجار تله انفجاري در محور قصر قند - جكيگور يكي از ماموران انتظامي به شهادت رسيد. گروهبان يكم حامد حاتمي از ماموران يگان امداد انتظامي شهرستان قصر قند براي تامين امنيت در حال گشت‌زني در محور قصر قند به جكيگور بود كه در پل پاسك در مسير خودروي گشتي پليس تله انفجاري منفجر شد. در اين خصوص جلسه شوراي تامين نيز در استانداري سيستان و بلوچستان تشكيل شده است.

 

افشاي جزييات سقوط دختر جوان از ساختمان 6 طبقه

مهر| با تاييد نظريه پزشكي قانوني علت مرگ دختر 27 ساله در سقوط از ساختمان 5 طبقه در غرب تهران خودكشي اعلام شد. عصر شنبه ۲۳ آبان ماه در تماس تلفني با بازپرس كشيك، قاضي مدير روستا، ماموران نيروي انتظامي او را از خودكشي دختري در غرب تهران آگاه كردند و قاضي مدير روستا دستور بررسي تحقيقات در محل را صادر كرد كه مشخص شد اين اقدام دختر خودخواسته بوده و در خانه‌اش كسي به جز خودش زندگي نمي‌كرده است. به گفته بازپرس ويژه قتل، متوفي دختري شهرستاني ساكن غرب تهران است كه در اقدامي عجيب خود را از پنجره خانه‌اش در طبقه ششم به پايين انداخت و با سقوط روي ميله‌هاي بالاي ديوار حياط خانه، در دم جان سپرد و قبل از اينكه نيروهاي امدادي و آتش‌نشاني به محل برسند او مرده بود. تحقيقات پليس نشان مي‌دهد متوفي قبل از خودكشي در تماسي تلفني خواهر خود را از تصميم خود باخبر كرده بود.

 

هفت كشته در تصادف اتوبوس ايراني در شرق تركيه

ايرنا| ون تركيه‌اي در برخورد با يك دستگاه اتوبوس ايراني تصادف خونيني را رقم زد. در اين سانحه كه بامداد ديروز رخ داد، 7 نفر از سرنشينان خودروي تركيه‌اي كشته و يك نفر زخمي شد، ولي همه سرنشينان ايراني سالم هستند. يك مقام سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران در ارزروم گفت: اتوبوس از ايران عازم تركيه بود و ون تركيه‌اي نيز از شهر مرزي دوغوبايزيد به سمت مرز گوربولواغ، نقطه مقابل پايانه مرزي بازرگان در حركت بود. گويا اين خودروي تركيه‌اي متعلق به يكي از پيله وران تركيه‌اي است كه به طور روزانه براي خريد به ايران رفت و آمد مي‌كرد. رسانه‌هاي محلي نيز كه اين خبر را گزارش كرده‌اند، اذعان دارند كه مقصر راننده تركيه‌اي بوده كه با اتوبوس ايراني به طور شاخ به شاخ برخورد كرده است. گفته مي‌شود پس از اين سانحه راننده ايراني محل حادثه را ترك كرده است؛ تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد. خبرگزاري آناتولي نيز گزارش داده كه اجساد كشته شده‌ها به بيمارستان دوغوبايزيد منتقل شده و حال يك نفر هم كه به‌شدت زخمي شده، وخيم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون