• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3398 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

خبر كوتاه

دريافت هشدار درباره عمليات  انتحاري
همزمان با ورود باراك اوباما، رييس‌جمهوري امريكا به كوآلالامپور، پايتخت مالزي براي شركت در اجلاس
آسه آن، منابع امنيتي مالزي از دريافت هشدار درباره امكان انجام عمليات انتحاري در اين كشور همزمان با گردهمايي بزرگ رهبران جهان خبر داده‌اند. رييس ارتش مالزي گفت: دست كم 2000 پرسنل ارتش در مكان‌هاي راهبردي در شهر كوآلالامپور مستقر شده و 2500 تن ديگر نيز در حالت آماده‌باش  قرار گرفته‌اند.

دستگيري يك مظنون در سوئد
دستگاه‌هاي امنيتي سوئد اعلام كردند يك تبعه عراقي كه از سوريه به سوئد آمده و مظنون به برنامه‌ريزي براي حمله تروريستي بود، بازداشت شد. وي از چند روز پيش در سراسر كشور تحت تعقيب بود.

دستگيري گروه وابسته به داعش در كويت
وزارت كشور كويت از دستگيري پنج عضو گروه تروريستي داعش در عملياتي در اين كشور خبر داد. اين وزارتخانه در بيانيه‌اي اعلام كرد، اين پنج تروريست كه در ميان آنها نام يك فرد كويتي نيز به چشم مي‌خورد، هنگام دستگيري سلاح گرم و مهمات داشته‌اند و بازجويي‌هاي گسترده با هدف براي شناسايي ابعاد مختلف فعاليت آنها در كويت آغاز شده است. وزارت كشور كويت در بخش‌هاي ديگري از بيانيه خود افزود: متهم رديف اول و مهم‌ترين عضو اين گروه به نام اسامه خياط تبعه 40 ساله لبنان و مقيم كويت، هماهنگ‌كننده عضو‌گيري و حمايت لجستيك از گروه داعش بوده است. متهمان در تحقيقات اعتراف كرده‌اند كه
به‌طور مستمر با اعضاي داعش در سوريه در ارتباط بوده و سلاح‌ها و موشك‌هايي ازنوع «اس ان 6» را از اوكراين خريده و از مسير تركيه به سوريه  منتقل مي‌كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون