• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3408 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ آذر

سه چهره هنري و پزشكي كه در تصادفات جاده‌اي جان باختند

در ميان تصادفاتي كه در سه روز گذشته در جاده‌هاي كشور اتفاق افتاد يك خبرنگار، يك پزشك و يك هنرمند جان خود را از دست دادند. دو فقره از اين تصادف‌ها با خودروي شخصي اتفاق افتاده و يكي از آنها با اتوبوس بوده است. اين در حالي است كه جاده‌هاي كشور همزمان با تعطيلي سه روز گذشته، شاهد بارش برف و باران فراوان بود و علاوه بر آن حجم ترافيك در جاده‌هاي غربي كشور همزمان با مراسم اربعين باعث افزايش حوادث رانندگي شد. اين در حالي است كه پليس راهور ناجا با اشاره به بارش برف و باران در اكثر محورهاي كشور از رانندگان درخواست كرده بود تا در استان‌هاي برفگير حتما زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني همراه داشته باشند و ضمن رعايت كامل قوانين و مقررات رانندگي از عجله و شتاب خودداري كرده و پيش از حركت از پر بودن باك خودرو اطمينان حاصل كنند.

عفت ‌نژادساكيان، خبرنگار حوزه موسيقي

عفت نژادساكيان يكي از خبرنگاران حوزه موسيقي كشور بود كه سه روز پيش دچار سانحه تصادف شد. او كه با خودروي شخصي خود در جاده بروجرد-دزفول سفر مي‌كرد، دچار حادثه شد و به بيمارستان شهيد چمران شهر دزفول منتقل و در آنجا بستري شد. شدت اين حادثه به حدي بود كه نژادساكيان پس از چند روز به حالت كما فرو رفت. اين خبرنگار حوزه موسيقي بعد از چند روز كما، صبح روز جمعه ۱۳ آذر در بيمارستان درگذشت.  خبرگزاري آريا، روزنامه ايران و راديو از جمله رسانه‌هايي بودند كه اين خبرنگار موسيقي در آنها فعاليت داشت.


حميده رضوي، هنرمند فيلمساز

حميده رضوي، فيلمساز جوان و يكي از دستياران عباس كيارستمي نيز در چند روز گذشته وقتي با خودروي شخصي خود براي به انجام رساندن پروژه هنري‌اش در سفر بود دچار سانحه رانندگي شد. او كه با ماشين شاسي بلند خود در كوير لوت مشغول رانندگي بود ناگهان كنترل فرمان خودرويش را از دست داد.
خودرو بعد از چند بار غلتيدن در ميان شن‌ها روي وي پرتاب شد و  اين هنرمند  در دم جان خود را از دست داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون