• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3132 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر

خبر كوتاه

پرسپوليسي‌ها در دادگاه حاضر شدند

حاشيه مذاكره پرسپوليسي‌ها براي انجام بازي دوستانه با رئال مادريد هنوز به اتمام نرسيده است. حميدرضا سياسي، همسر و برادر همسرش، بهروز منتقمي، حسين كلاني، خواجه وند و وكيل آنها صبح ديروز در دادسراي رسانه حاضر شدند تا توضيحاتي را درباره يك پرونده بدهند. موضوع پرونده شكايت مدعي العموم از سياسي به خاطر اتفاق‌هاي مربوط به مذاكره با باشگاه رئال مادريد است. پرسپوليسي‌ها چندي پيش مذاكراتي را با مسوولان باشگاه رئال مادريد براي انجام يك بازي دوستانه انجام دادند. مذاكراتي كه در آن پاي يك عنصر ضد انقلاب به عنوان واسطه به ميان آمد و باعث شد تا اين ديدار لغو شود. اين اتفاق در حالي افتاده است كه كلاني و منتقمي به عنوان مطلع به اين دادسرا احضار شده بودند. با توجه به اين شرايط، بلاتكليفي مديريتي بحران بزرگي در باشگاه به وجود آورده و هر آن امكان دارد به خاطر زنداني شدن سياسي تغييرات جديدي را در مديريت باشگاه پرسپوليس شاهد باشيم.

 

وزارت ورزش:

خيرين مي‌توانند از طريق حساب‌هاي دولتي به تيم ملي فوتبال كمك كنند

مدت‌هاست اختلافات فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان علني شده و هر روز شاهد اتفاقي تازه در مورد اين اختلافات هستيم. در حالي كه فدراسيون حامي مالي خودش را دارد و از طريق مسابقات پيامكي و دعوت از مردم براي تيم ملي درآمدزايي مي‌كند، وزارت ورزش به بهانه كمك خيرين به سرخابي‌ها سراغ تيم ملي هم رفته است! رييس مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت ورزش در مورد اخباري مبني بر كمك برخي افراد به دو تيم استقلال و پرسپوليس براي خريد بازيكن گفت: البته قطعا آنها با حسن نيت در تمام اين سال‌ها به ورزش كمك كرده‌اند منتها در اين وقت كه به زمان واگذاري استقلال و پرسپوليس نزديك مي‌شويم چنين بحثي براي اين دو باشگاه مطرح نيست ولي در رده‌هاي ملي اين امكان خير وجود دارد و استقبال مي‌كنيم. مازيار ناظمي تاكيد كرد: نحوه كمك‌هاي افراد علاقه‌مند ورزش مسير روشني پيدا كرده است و الان با مركزيت وزارت ورزش و جوانان علاقه‌مندان مي‌توانند در حمايت از ورزش و به خصوص تيم ملي فوتبال ايران از طريق حساب‌هاي دولت و به‌طور علني، مشخص و روشن به ورزش كمك كنند تا بعدها جاي شائبه‌يي هم نباشد. با توجه به اين اتفاقات مشخص مي‌شود كه اختلافات مسوولان وزارت ورزش با فدراسيون فوتبال وارد فاز جديدي شده و انگار مباحثي در پشت پرده در جريان است كه باعث شده چنين مسائلي پيش بيايد.

 

آغاز فروش بليت‌هاي 60 تا 85 دلاري جام‌جهاني كشتي

رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد در حالي از فروردين ماه سال آينده به ميزباني امريكا برگزار مي‌شود كه بليت‌هاي اين مسابقات از هم‌اكنون به فروش مي‌رسد. رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد سال 2015 روزهاي 22 و 23 فروردين ماه سال 94 در شهر لس آنجلس امريكا با حضور 8تيم برتر جهان از جمله كشورهاي ايران و روسيه برگزار مي‌شود. بليت فروشي اين رقابت‌ها در سايت «تيكت مستر» آغاز شده كه قيمت بليت براي صندلي‌هاي معمولي 60 دلار و براي صندلي‌هاي اختصاصي 85 دلار تعيين شده است.

 

داورزني پيشنهاد لهستاني‌ها را رد كرد

رييس فدراسيون واليبال درخواست فدراسيون لهستان را براي تغيير برنامه مسابقات دور مقدماتي ليگ جهاني 2015 رد كرد. فدراسيون واليبال لهستان روز شنبه 22 آذرماه با ارسال نامه‌هاي جداگانه به فدراسيون‌هاي ايران، روسيه و امريكا خواستار تغيير ترتيب بازي‌هاي گروه دوم در مرحله بين قاره‌يي ليگ جهاني شد كه اين موضوع با مخالفت رييس فدراسيون واليبال ايران مواجه شد. داورزني انجام برنامه‌ريزي مناسب و زمان‌بندي صحيح سفرهاي تيم ملي واليبال كشورمان در اين رقابت‌ها را دليل اصلي مخالفت خود اعلام كرده است. لازم به ذكر است فدراسيون واليبال امريكا نيز با اين تغيير برنامه مخالفت كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون