• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3428 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

پيوند عميق اعتدال و اصلاحات


ارتباط حزب اعتدال و توسعه با اصلاح‌طلبان اين روزها از هميشه بهتر است و دو طرف اميدوارند در انتخابات پيش‌رو بدون اينكه با يكديگر رقابت كنند مدلي از تجربه سال 92 را به نمايش بگذارند. در همين راستا ديروز سخنگوي حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگويي كه با ايسنا داشت تاكيد كرد: همچنان معتقديم عقبه اجتماعي اصلاحات در پيروزي آقاي روحاني نقش بسزايي داشته است.
غلامعلي دهقان با اشاره به برخي خبرها مبني بر ائتلاف اعتدال و توسعه با برخي جريانات سياسي داخل كشور اظهار كرد: واقعيتي كه همواره مطرح است اين است كه انتخابات حكم دماسنجي را داشته كه نشان مي‌دهد وضعيت دماي سياسي كشور چگونه است.  اين فعال سياسي با بيان اينكه به نظر مي‌رسد در شرايط موجود عملا بخشي از اصولگرايان راه خود را از ما جدا كرده‌اند، به جايگاه اعتدال و توسعه در آرايش سياسي كشور اشاره و اظهار كرد: معتقديم كه ظرف 10 سال گذشته و به‌ويژه پس از انتخابات سوم تيرماه سال 84 عملا ميان دو جريان اصلاحات و اعتدال به نوعي اتحادي موقت برقرار شد كه از آن به عنوان ائتلاف تعبير مي‌شود. اين ائتلاف طي دوران حكومت‌مداري دولت‌هاي نهم و دهم بيش از پيش به هم نزديك شدند و ثمره آن نيز اتحادي بود كه در 24 خرداد 92 اتفاق افتاد.
سخنگوي حزب اعتدال و توسعه با تاكيد بر اينكه طي دو سال گذشته پيوند ميان دو جريان اصلاح‌طلب و اعتدال نه‌تنها كم نشده، بلكه از هميشه مستحكم‌تر شده و اين دو جريان بيش از پيش به يكديگر نزديك‌‌تر شده‌اند، گفت: اكثريت نامزدهاي دو جريان اعتدال و اصلاحات مشترك خواهند بود. حال چنانچه به هر جهت و بنا به برخي دلايل در بعضي حوزه‌هاي انتخابيه گزينه‌هايي از اين مجموعه‌ها حضور نداشته باشند ترجيح ما بر اين است كه در اين مواقع از معتدلين اصولگرا استفاده كنيم. به نظر مي‌رسد كه دو جريان اعتدال و اصلاحات حداكثر هم‌پوشاني را داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون