• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3433 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ دي

سرقت از صاحب مغازه با ترفندي خاص


اعتماد| پليس آگاهي پايتخت از شهروندان خواست مردي ميانسال را كه با شگردي خاص، حساب صاحب مغازه‌اي را خالي كرده بود، شناسايي كنند.
رسيدگي به اين پرونده از 31 شهريور امسال با گزارش وقوع يك فقره سرقت از سوپرماركتي در خيابان پيامبر مركزي به كلانتري 140 فيض‌آباد شروع شد. با حضور ماموران در محل مردي ميانسال خود را صاحب مغازه معرفي كرد و گفت مردي ميانسال در پوشش مشتري وارد مغازه‌ام شد و در حالي كه داشتم سفارش خيارشورش را آماده مي‌كردم، كارت عابربانكم را دزديد و فرار كرد. با ثبت شكايت مالباخته پرونده‌اي با موضوع «سرقت از مغازه» تشكيل و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز تحقيقات، مالباخته به كارآگاهان گفت: «ساعت 23 روز حادثه، مردي ميانسال به مغازه‌ام آمد. او شارژ سيم كارت خواست. من هم با عابربانك و دستگاه پز مغازه، شارژ خريدم. او در اين مدت كاملا جلوي من ايستاده بود. پس از آن مقداري خيارشور سفارش داد اما وقتي داشتم سفارشش را آماده مي‌كردم، متوجه شدم كارت عابربانكم را دزديد و از مغازه بيرون رفت.» شكايت مالباخته نشان مي‌داد سارق، هنگام خريد شارژ رمز عابر بانك صاحب مغازه را برداشته و پس از سرقت كارت، مبلغ چهار ميليون و 500 هزار تومان - همه موجودي حساب-  را  برداشت كرده است.
در حالي كه تحقيقات پليس براي دستگيري سارق ادامه دارد، مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي پايتخت با انتشار تصاوير به دست آمده از او از همه شهروندان خواست تا اطلاعات خود درباره هويت، مخفيگاه يا محل‌هاي تردد متهم را از طريق شماره تماس 21869044 در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون