• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3434 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ دي

حمايت كارگزاران از سرليستي عارف

حسين مرعشي، سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي به دليل مسووليت رياست كارگروه استان‌هاي شوراي عالي سياستگذاري بيش از هميشه در سفر به سر مي‌برد. او طي هفته جاري نيز با سفر به استان‌هاي مازندران و اصفهان در جمع اصلاح‌طلبان شهرستان‌هاي مختلف اين دو استان به بيان آخرين مواضع جريان اصلاحات و رويكردهاي انتخاباتي حزب متبوع خود پرداخت.
او در سفر به شهرستان آمل گفت: عارف در سرليست كانديداهاي حزب كارگزاران سازندگي پايتخت جاي دارد.
با اين اظهارنظر مرعشي، در فاصله حدود هفت هفته تا برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي حزب كارگزاران نيز رسما به جمع اصلاح‌طلباني پيوست كه از سرليستي عارف حمايت مي‌كنند.
مرعشي همچنين در سفر به بابل در همايش مشاركت سياسي در سايه خرد جمعي كه از سوي شوراي هماهنگي اصلاح‌طلبان بابل برگزار شد شركت كرد و در اين همايش گفت: صندوق راي، مسير كشور را تحت تاثير قرار مي‌دهد و با انتخاب افراد شايسته و اصلح كشور در مسير توسعه و پيشرفت گام برمي‌دارد. برگزاري انتخابات نيازمند مقدماتي است كه بايد فراهم شود و امكان حضور در انتخابات و تاثير شخصيت‌ها در مردم بسيار حايز اهميت است. در انتخابات سال 92 روستاهايي در كشور وجود داشت كه 100 درصد به آقاي روحاني راي دادند و اين بسيار مهم است. انسان نبايد بعد از موفقيت دچار غرور و اشتباهات سياسي شود و بايد قدم‌هاي بعدي را در همان مسير مثبت و سازنده ‌برداريم. پيروزي 92 مي‌تواند در 94 هم تكرار شود و افراد شايسته و كاردان وارد مجلس شوند.
مرعشي همچنين طي اظهاراتي در جمع مردم لنجان گفت: امام خميني(ره) فرمود هر جا كشور دچار مشكل شد مردم را به كمك بطلبيد و من خوشحالم كه مردم پس از ۳۷ سال به انقلاب اسلامي و سرنوشت خود اينچنين پرشور علاقه‌مندند.  عضو ارشد كارگزاران سازندگي با اشاره به اينكه اصولگرايان نمي‌توانند از مسووليت شانه خالي كنند، تاكيد كرد: در دور دوم دولت قبل دست خود را براي همه رو كرده و نشان داده بود كه با همه‌چيز و همه كس مشكل دارد و نبايد از آن تفكر حمايت مي‌كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون