• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3435 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي

خبر كوتاه

حمله گراز گرسنه به اهالي كوهرنگ
باشگاه خبرنگاران| اهالي روستاي كوهرنگ در ساعت 4:36 روز جمعه مورد حمله گرازي گرسنه قرار گرفتند. مرتضوي ادامه داد: در اين حادثه سه نفر مصدوم شدند و يك نفر از مصدومان توسط عوامل امداد و نجات به صورت سرپايي درمان اما دو مصدوم ۲۳ ساله و ۲۸ساله به مركز درماني شهرستان فارسان در اين استان منتقل شدند.

زلزله ۴ ريشتري دشتستان را لرزاند
مهر| زمين‌لرزه‌اي به بزرگي چهار درجه در مقياس ريشتر، شهرستان دشتستان را لرزاند.
زمين‌لرزه‌اي به بزرگي چهار درجه در مقياس ريشتر ساعت ۲۳ و هفت دقيقه پنجشنبه‌شب شهر برازجان در شهرستان دشتستان استان بوشهر را لرزاند. مركز لرزه‌نگاري كشوري موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران، مركز اين زمين لرزه را 31/29 شمالي و 42/51 شرقي و عمق ۱۰ كيلومتري زمين اعلام كرد. مركز اين زمين‌لرزه در فاصله ۲۰ كيلومتري برازجان، فاصله ۲۰ كيلومتري ارم و فاصله
۲۵ كيلومتري كنارتخته استان فارس بود. همچنين زمين‌لرزه‌اي به بزرگي 1/3 درجه در مقياس ريشتر ساعت ۲۰ و ۲۳ دقيقه پنجشنبه‌شب شهر ديلم استان بوشهر را لرزاند. گزارشي از خسارات اين زمين‌لرزه‌ها مخابره نشده است.

يك كشته و ۲ مجروح در برخورد ۲۰۶ با گاردريل
مهر| حادثه برخورد 206 به گاردريل يك كشته و دو مجروح بر جاي گذاشت. سخنگوي سازمان آتشنشاني شهرداري تهران، از برخورد يك ۲۰۶ به گاردريل در بزرگراه يادگار امام خبر داد و گفت: ماموران آتش‌نشاني ساعت 21:51 دقيقه شب گذشته در جريان برخورد يك ۲۰۶ به گاردريل واقع در جنوب به شمال يادگار بالاتر از دادمان قرار گرفتند بلافاصله ايستگاه۳ به محل حادثه اعزام شد. وي در ادامه با بيان اين مطلب كه يك دستگاه ۲۰۶ با سه سرنشين به دليل نامشخص از مسير منحرف شد و با گاردريل برخورد كرد و وارد پياده‌رو شد افزود: قبل از رسيدن آتش‌نشانان مردم دو نفر از سرنشينان را كه سن آنها بين ۲۲ تا ۲۳ سال بود از خودرو خارج كردند. جلال ملكي گفت: محل حادثه به عوامل راهور براي بررسي علل حادثه تحويل داده شد، وي خاطرنشان كرد: عمليات در ساعت 1:09 بامداد به پايان رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون