• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3440 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي

خبر روز

مرگ كارگر در حريق كارگاه مبلمان‌سازي
ايسنا| سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از مرگ يك تن در پي حريق كارگاه مبل‌سازي در شمال شرق پايتخت خبر داد. سيد جلال ملكي در اين باره گفت: در ساعت 22 و 22 دقيقه سه‌شنبه شب گذشته حريق در يك كارگاه مبل‌سازي به سامانه 125 اطلاع داده شد كه به دنبال آن بلافاصله ستاد فرماندهي آتش نشانان دو ايستگاه را به همراه تانكر و خودروي حامل تجهيزات تنفسي به محل حادثه واقع در خيابان سراج، خيابان والاييان شمالي اعزام كرد. وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور عوامل آتش نشاني مشاهده شد كه حريق در يك كارگاه مبل‌سازي و رنگ‌كاري مبل رخ داده و هر دو طبقه ساختمان كاملا شعله‌ور شده است.
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه شعله‌هاي آتش از طبقه اول شروع شده و با توجه به اينكه ساختمان مملو از مواد اشتعال‌زا بود، بلافاصله به طبقه دوم نيز سرايت كرده و تمام ساختمان را در بر گرفته بود، افزود: در آهني اين ساختمان قفل بوده اما ديوارهاي گچي و ضعيفي داشت كه آتش‌نشانان اقدام به تخريب ديوار كرده و همزمان عمليات اطفاي حريق را در طبقه اول و دوم ادامه دادند. ملكي اضافه كرد: آتش نشانان در حين عمليات اطفاي حريق ناگهان باجسم سوخته شده مردي حدودا 30 ساله و ايراني روبه‌رو شدند كه بلافاصله اين فرد را خارج كرده و به عوامل اورژانس تحويل دادند كه پس از بررسي علايم حياتي مشخص شد كه اين مرد كه به احتمال زياد كارگر همين كارگاه بوده به علت شدت آسيب‌ديدگي در همان دقايق اوليه جان خود را از دست داده است. او با اشاره به اطفاي كامل حريق افزود: آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي محل در ساعت 23:58 به عمليات خود خاتمه دادند. ملكي اضافه كرد: علت اين حادثه كه خسارات بالايي نيز بر جاي گذاشت از سوي كارشناسان آتش‌نشاني در دست بررسي است. وي با اشاره به نزديك شدن به روزهاي پاياني سال خاطرنشان كرد: در ايام پاياني سال كارگاه‌هاي مبل‌سازي، خياطي و... به صورت چند شيفته فعاليت مي‌كنند از اين رو لازم است توصيه‌هاي ايمني را جدي گرفته و مالكان از قفل كردن درهاي ورودي و محل اسكان كارگران خودداري كنند.

دستگيري عاملان شهادت مامور انتظامي شوش
باشگاه خبرنگاران| عوامل شهادت افسر نيروي انتظامي پاسگاه حسين آباد شوش در كمتر از يك ساعت به دام پليس افتادند. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان گفت: حوالي ساعت 21 سه شنبه ماموران پاسگاه حسين آباد شوش در حين گشت زني به يك دستگاه خودرو پژو 405 نقره‌اي مشكوك و پس از استعلام پلاك آن متوجه سابقه سرقت مسلحانه آن در يكي از شهرهاي مجاور مي‌شوند. سرهنگ سيد رحمان موسوي افزود: ماموران با نزديك شدن به اين خودرو دستور ايست دادند كه در اين حين سرنشينان خودرو به سمت ماموران آتش گشودند كه يكي از ماموران از ناحيه سر مورد اصابت گلوله جنگي كلاشينكف قرار گرفت و به شهادت رسيد و مامور ديگر هم از ناحيه پا زخمي شد. وي با بيان اينكه حال مجروح نيروي انتظامي رضايتبخش است، تصريح كرد: بلافاصله نيروهاي پشتيباني به محل اعزام شده و به تعقيب سارقان مسلح پرداختند و در كمتر از يك ساعت اشرار را در يادمان شهداي شهرستان شوش به محاصره در آوردند. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان ادامه داد: در درگيري ماموران با اشرار مسلح، يكي از آنها به هلاكت رسيد و يك نفر ديگر هم دستگير و تحويل مراجع قضايي شد. از سرنشينان دو قبضه سلاح كلاشينكف و پنج خشاب كامل فشنگ جنگي كشف و ضبط شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون