• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3136 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر

وام ۳۰ ميليوني مسكن مهر روي ميز شوراي پول و اعتبار

درحالي افزايش وام مسكن مهر از ۲۵ به ۳۰ ميليون تومان طي ماه‌هاي اخير با تاييد و تكذيب‌هايي همراه شده بود كه رييس كل بانك مركزي رسما تاييد كرد افزايش وام مسكن مهر به ۳۰ ميليون تومان در دستور كار شوراي پول و اعتبار قرار دارد.
در حالي موج دوم تشديد انتقادها عليه طرح مسكن مهر اين روزها كليد خورده كه نگراني‌هايي را در بين بي‌خانمان‌هايي كه اميد به اين طرح بسته‌اند ايجاد كرده است.
افزايش مجدد قيمت مسكن مهر هم كه از گوشه و كنار شنيده مي‌شود، نگراني‌ها را تشديد كرده است. از ماه‌ها پيش يكي از طرح‌هايي كه برخي مسوولان وزارت راه و شهرسازي براي جبران افزايش قيمت‌هاي پيش رو مطرح كرده بودند، افزايش سقف وام مسكن مهر از 25 ميليون تومان به 30 ميليون تومان بود كه البته با مصوبه دولت قبل در چهار استان كشور عملياتي شد ولي به ديگر استان‌ها نرسيد.
افزايش سقف تسهيلات فردي مسكن مهر اگر چه با ورود به فصل پاييز با نامه‌نگاري‌هاي آخوندي، وزير راه و شهرسازي و جهانگيري معاون اول رييس‌جمهوري با رييس كل بانك مركزي به كميسيون اعتباري بانك مركزي رفته و جدي‌تر.
پيش از اين سقف وام مسكن مهر 25 ميليون تومان بود كه در شرايط فعلي با مصوبه دولت  20 درصد به اين مبلغ افزوده شده و سقف وام به 30 ميليون تومان رسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون