• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3459 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ بهمن

خبر كوتاه

پنج كشته و مجروح در تصادف جاده قم به اصفهان
باشگاه خبرنگاران|رييس پليس استان قم از برخورد يك دستگاه ميني‌بوس بنز با پژو پارس خبر داد. سرهنگ جمشيدي‌راد، رييس پليس راه استان قم گفت: در ساعت 16:55 عصر روز پنجشنبه در محور قم به اصفهان، در محدوده نيزار يك دستگاه ميني‌بوس بنز با يك دستگاه پژو پارس كه در جهت مخالف در حال حركت بود، برخورد كرد. وي در ادامه افزود: متاسفانه در پي وقوع اين حادثه راننده و سرنشين پژو پارس كشته شدند و سه سرنشين ديگر پژو پارس در اين حادثه مصدوم شدند كه مصدومان توسط بالگرد به بيمارستان شهيد رجايي منتقل شدند. سرهنگ جمشيدي‌راد درباره علت وقوع تصادف گفت: كارشناسان پليس با حضور در صحنه حادثه علت اين تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده ميني بوس بنز اعلام كردند.

پولشويي نجومي مافياي مواد مخدر
ميزان| رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: مبارزه با پولشويي مافياي مواد مخدر اولويت جدي پليس در سال آينده است. سردار مويدي، رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا از گزارش مالي و پولشويي نجومي مافياي موادمخدر در كشور خبرداد و گفت: فقط در دو پرونده (عيسي بشاگردي) و (تمساح خليج فارس) بيش از 20 هزار ميليارد تومان گردش مالي و پولشويي ثبت شده است. وي با اشاره به بازبودن اين پرونده‌هاي بزرگ افزود: كار پيگيري اين دو پرونده با همكاري خوب دستگاه قضا ادامه دارد و در اين زمينه به سرنخ‌هاي خوبي نيز رسيده‌ايم. رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به اولويت جدي پليس براي مبارزه با پولشويي در سال آينده گفت: با ورود جدي پليس به اين عرصه، بستر فعاليت قاچاقچيان موادمخدر در كشور ناامن خواهد شد.

انتقال كلاهبردار
 هفت ميلياردي به كشور
 مهر| رييس پليس بين‌الملل نيروي انتظامي از دستگيري كلاهبردار هفت ميلياردي يك شركت داروسازي ايراني در يكي از كشورهاي حوزه خليج فارس خبر داد و گفت: متهم به كشور منتقل شده است. سردار مسعود رضواني درباره جزييات پرونده اين متهم و سابقه فعاليت‌هاي وي گفت: اين فرد يكي از مسوولان اين شركت دارويي است. وي پس از اختلاس به صورت سريالي در كشورهاي مختلف متواري شد. وي افزود: پليس اينترپل جمهوري اسلامي ايران پس از شناسايي، رديابي و دستگيري متهم با همكاري پليس كشور مربوطه، متهم را به كشور منتقل كرد و به مراجع قضايي تحويل داد. سردار رضواني همچنين از شناسايي و دستگيري فردي كه از يك شركت پتروشيمي ۹ ميليون يورو اختلاس كرده بود در ورشوي لهستان خبر داد. وي گفت: با همكاري پليس اينترپل لهستان پس از دستگيري اين فرد، مدارك لازم به ورشو ارسال شد و تحويل وي در دست اقدام است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون