• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3463 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن

از كاخ مردمي ( پرديس ملت )

ساعت 20:00 دوشنبه‌ شب فيلم «دختر» به كارگرداني رضا ميركريمي در پرديس سينمايي ملت نمايش داده شد.

نظرات مردمي درباره فيلم «دختر»
آقاي ميانسال با راي پسنديدم: بهترين فيلمي كه تا به حال از كريمي ديدم. اين فيلم عالي و بسيار خوش‌ساخت بود.
آقاي جوان با راي پسنديدم: سناريوي فوق‌العاده‌اي داشت، بازي‌ها روان و گيرا و گمان مي‌كنم امسال همه جايزه‌ها را اين فيلم ببرد.
خانم ميانسال با راي نپسنديدم: روند فيلم خيلي كند بود. فيلم سينمايي نبود  و بيشتر به تله‌فيلم شبيه بود. كارگردان قصد داشته با اين داستان به مشكلات جوانان رسيدگي كند اما به نظر من اصلا موفق نبود.
خانم جوان با راي نپسنديدم: داستاني كليشه‌اي و تكراري داشت كه به بررسي مشكلات جزيي و ساده پرداخته بود.
خانم جوان با راي پسنديدم: فيلم خوبي بود. نگاه اجتماعي داشت و موضوعي را دنبال مي‌كرد كه در بسياري از خانواده‌ها مرسوم است. به موضوع پدرسالاري و اينكه اين پدر نمي‌تواند با دخترش ارتباط برقرار كند،  مي‌پرداخت.
آقاي جوان با راي ميانه: فيلم متوسطي بود كه قابل مقايسه با ديگر كارهاي ميركريمي نبود. به روابط كنترل شده دختر و پدر اشاره داشت. بحث خودخواهي هم در فيلم مطرح شده بود كه به ساده‌ترين شكل به آن پرداخته شده بود.
پس از گذشت هشت روز از برگزاري سي‌وچهارمين جشنواره فيلم فجر، نتيجه آراي مردمي براي مشخص شدن سرنوشت تنديس سيمرغ تماشاگران تا پايان روز هشتم يعني دوشنبه 18 بهمن ماه اعلام شد. براساس اعلام كميته راي‌گيري مردمي كه زيرنظر خانه سينما فعاليت مي‌كند همچنان فيلم‌هاي «ابد و يك روز» ساخته سعيد روستايي، «اژدها وارد مي‌شود» ساخته ماني حقيقي، «ايستاده در غبار» به كارگرداني محمدحسين مهدويان، «باديگارد» به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا و «باركد» ساخته مصطفي كيايي
در صدر آرا  هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون