• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3137 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي

خبر كوتاه

گلايه محمود اسماعيل‌پور از مسوولان كشتي جويبار

مربي سازنده كشتي مازندران كه شاگرداني نظير مهدي حاجي‌زاده، مسعود اسماعيل‌پور و رضا يزداني را تحويل تيم ملي داده است از بي‌مهري‌هايي كه توسط مسوولان هيات كشتي جويبار با او مي‌شود دل پردردي دارد. محمود اسماعيل‌پور در اين رابطه گفته: واقعا از اينكه اين همه بي‌مهري نسبت به من مي‌شود تعجب مي‌كنم. انگار كه من نسبت به كشتي جويبار و ايران جنايت كرده باشم. متاسفانه حتي من و پسرم را براي تماشاي رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان در جويبار دعوت هم نكردند تا بتوانم از نزديك نظاره‌گر نحوه كار شاگردانم باشم. حتي يك زنگ نيز به من نزدند كه فلاني مي‌تواني به سالن بيايي. مربي سازنده كشتي مازندران ادامه داد: مهدي حاجي‌زاده كه اولين قهرمان جهان از جويبار است را به سالن دعوت كرده و حتي از او نيز تقدير كردند اما متاسفانه به من كه مربي او و بسياري ديگر از كشتي‌گيران مطرح جويبار هستم هيچ توجهي نكردند. متاسفانه مسوولان هيات كشتي جويبار اصلا نمي‌دانند كشتي چيست و فقط به دنبال منافع خود هستند. چرا مربي مثل من با 28 سال سابقه كار در عرصه مربيگري بايد در خانه بنشيند و از ظرفيت‌هايش در كشتي استفاده نشود. او گفته: به خدا قسم من هيچ‌وقت در حاشيه نبوده و نيستم و با وجود اين همه ناملايمتي باز هم حاضرم شاگردان خوبي را تربيت كنم و به كشتي ايران تحويل دهم چرا كه كشتي در خون من است.

هجوم دلال‌ها به تمرين پرسپوليس

تمرين سرخپوشان با اتفاق عجيبي همراه بود و با توجه به نياز اين تيم براي جذب بازيكن و تقويت در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا، دلال‌ها و مديربرنامه‌هاي زيادي با حضور در تمرين به دنبال جلب رضايت درخشان براي جذب بازيكن‌شان بودند. پرسپوليس دومين جلسه تمريني‌اش در تعطيلات نيم فصل دوم ليگ را در حالي آغاز كرد كه حميد درخشان به‌شدت به دنبال تقويت تيمش است. با توجه به مشكلات مديريتي در اين تيم، سرخپوشان هنوز موفق به جذب بازيكن نشده‌اند و اين مساله نگراني زيادي براي كادرفني و هواداران اين تيم در آستانه ليگ قهرمانان ايجاد كرده است. اما اتفاق عجيبي رخ داد و تمرين پرسپوليس با حضور افرادي دنبال شد كه نقش دلال و مديربرنامه رسمي را در فوتبال ايران دنبال مي‌كنند. بايد ديد اين دوستان حميد درخشان مي‌توانند تيم او را براي حضوري موفق در نيم فصل دوم ليگ برتر و آسيا تقويت كنند يا... آخرين باري كه تمرين اين تيم شاهد چنين اتفاقي بود در زمان مربيگري استيلي و مديريت فني پروين بود كه رويانيان مديرعامل اين تيم را در اولين فصل حضور خود دنبال مي‌كرد. بعد از نقش بستن تصوير چند مديربرنامه غيررسمي روي جلد يك روزنامه، رويانيان به‌شدت از اين مساله عصباني شد و دستور داد هيچ فردي حق ندارد براي معرفي بازيكن در تمرينات اين تيم حضور يابد.

آزمون: معروف پاس بدهد من گل بزنم

پيشنهاد زنيت كازان به سعيد معروف بهانه‌يي بود براي صحبت با سردار آزمون كه در عضويت ديگر باشگاه اين شهر يعني روبين‌كازان است. سردار كه خود زماني واليبال بازي مي‌كرده و البته پدرش خليل آزمون هم سال‌ها مربي درجه يك واليبال بوده در گفت‌وگويي پيرامون حضور احتمالي سعيد معروف در كازان مي‌گويد: «نه تنها سعيد معروف بلكه من براي همه بازيكنان تيم ملي واليبال ايران احترام قائلم. چون واقعا آنها اسم ايران را در واليبال سربلند كردند و باعث شدند تا همه در جهان روي تيم ما حساب ويژه‌يي باز كنند. از پيشنهاد زنيت كازان به آقاي معروف هم خيلي خوشحالم. من بازي‌هاي زنيت را ديده‌ام. آنها مربي بزرگي به نام النكو دارند كه مربي تيم ملي روسيه بود. همچنين بازيكنان خيلي خوبي از كشورهاي امريكا، فرانسه و تيم ملي روسيه دارند كه همين موضوع باعث شده تا اين تيم به قدرت اول واليبال روسيه و حتي اروپا تبديل شود.» سردار در ادامه مي‌گويد: «پيشنهاد يك ميليون يورويي مي‌تواند براي آقاي معروف وسوسه‌انگيز باشد. اميدوارم كه مسوولان شهرداري اروميه با حضور او در زنيت موافقت كنند، چرا كه با اين انتقال هم زندگي شخصي و هم زندگي ورزشي آقاي معروف از اين رو به آن رو خواهد شد.» با حضور سردار آزمون، معروف در كازان غريبه نخواهد بود. سردار در اين مورد مي‌گويد: «سعيد معروف تجربه بالايي دارد و خوب مي‌داند كه چطور با حضور در كازان كنار بيايد. او سرد و گرم چشيده واليبال ايران است و اميدوارم كه هر چه زودتر به كازان بيايد و به من هم پاس بدهد تا راحت‌تر گل بزنم (مي‌خندد) البته شايد من در كازان نباشم اما اگر ماندم كه دوست دارم از لحاظ ورزشي، من و آقاي معروف به هم كمك كنيم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون