• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3469 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن

سرقت در بازار بلورفروشان مولوي

سارق بلورفروشي‌هاي مولوي قاچاقچي بين‌المللي از آب درآمد

يكي از دو رفيقي كه در بازار بلورفروشان مولوي اقدام به سرقت از مشتريان مي‌كردند، بعد از دستگيري قاچاقچي بين‌المللي از آب درآمد. اين دو سارق كه در محدوده بلورفروشان بازار مولوي در رفت و آمد بودند نقشه‌هاي سرقت‌شان را در اين محدوده عملي مي‌كردند.
آنها از شلوغي روزهاي عيد و رفت و آمد مردم استفاده مي‌كردند به‌طوري كه بعد از سرقت، مردم نمي‌توانستند مسير فرار آنها را شناسايي كنند. اين دو سارق سرقت‌هاي‌شان را از ماه‌ها پيش در بازار مولوي آغاز كرده بودند تا اينكه چندي پيش مردم و كسبه محل شكايت‌هاي‌شان را مبني بر فعاليت اين سارقان در محدوده بازار به كلانتري 116 مولوي ارجاع دادند. بعد از گزارش اين شكايت پرونده‌اي در رابطه با سرقت‌هاي اين سارقان تشكيل شد و پليس پايتخت به صورت ويژه دستور پيگيري اين پرونده را در كلانتري 116 داد.
تحقيقات ماموران انتظامي همچنان ادامه يافت تا اينكه عوامل تجسس كلانتري رد پاي سرنشين جوان يك دستگاه موتوسيكلت را كه اقدام به سرقت از شهروندان مي‌كرد شناسايي كردند. به اين ترتيب ماموران كلانتري در يك اقدام ويژه و به صورت نامحسوس در اطراف ميدان شوش در كمين متهم‌ها نشستند و طرح دستگيري موبايل قاپ‌ها و كيف‌قاپ‌ها را اجرا كردند.
سرانجام ماموران دو متهم را سوار بر موتور مشاهده و بلافاصله در يك اقدام ضربتي اقدام به دستگيري آنها كردند. ماموران در مرحله اول توانستند ترك‌نشين موتور را دستگير كنند و راننده موتور خيلي زود اقدام به فرار كرد. او وارد خانه يكي از اهالي محل شد و بالاي پشت‌بام خودش را پنهان كرد. ماموران لحظاتي بعد توانستند خانه‌اي كه اين سارق در آن مخفي شده بود را شناسايي كنند و وارد آن شوند. متهم كه از حضور پليس غافلگير شده بود و خود را در محاصره پليس ديد خيلي زود تسليم شد.
 سرهنگ جليل موقوفه‌‌اي سركلانتري هفتم پليس پايتخت گفت: دو متهم در كلانتري به سرقت اموال قيمتي شهروندان در بازار شوش اعتراف كردند و ماموران طي استعلام از پليس آگاهي و سازمان زندان‌هاي بين‌الملل فهميدند يكي از متهمان در خصوص قاچاق مشروبات الكلي در زندان به سر مي‌برده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون