• ۱۴۰۳ يکشنبه ۷ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3475 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۶ اسفند

در پيام‌هايي جداگانه مطرح شد

فراخوان اعضاي دولت براي مشاركت در انتخابات

گروه سياسي| روز آخر تبليغات انتخاباتي، روز فراخوان عمومي دولتي‌ها براي دعوت مردم به پاي صندوق راي بود. دعوتي كه پيامك ارسالي از طرف رييس‌جمهوري در صدر آن قرار داشت. وزراي حسن روحاني هم البته هر كدام با پيام‌هاي ويديويي جداگانه‌اي از مردم خواستند تا روز جمعه حوزه‌هاي راي‌گيري را خالي نگذارند. متن پيامك حسن روحاني كه ديروز به تلفن همراه شهروندان سراسر كشور ارسال شد، به اين شرح است: «مردم عزيز ايران؛ كشور، امروز به راي شما نياز دارد. جمعه 7 اسفند، آينده پراميد را رقم بزنيم». وزراي نفت، بهداشت، ارتباطات، جهاد كشاورزي و كار و رييس دفتر رييس‌جمهور نيز در صحبت‌هاي جداگانه‌اي بر لزوم شركت مردم در انتخابات تاكيد كردند. روز سه‌شنبه هم معاون اول رييس‌جمهور، وزير دفاع و سخنگوي دولت، از مردم خواستند با حضور در انتخابات به پيشرفت و سربلندي كشور كمك كنند.

قاضي‌زاده هاشمي: فرصت انتخابات را
از خود دريغ نكنيم
همچنين وزير بهداشت ضمن درخواست از ملت ايران براي حضور در پاي صندوق‌هاي راي در انتخابات پيش‌رو، خطاب به مردم گفت: اميدواريم با انتخاب‌تان بتوانيد فرصت‌هاي بيشتري را فراهم كنيد تا ما نيز بتوانيم ساير حلقه‌هاي زنجيره «تحول نظام سلامت» را كامل كرده و نظام سلامتي كارآمد را براي همه ايرانيان شاهد باشيم. سيد حسن قاضي‌زاده هاشمي ادامه داد: مردم كشور خوب مي‌دانند كه مقوله «انتخابات» مهم‌ترين فرصتي است كه حكومت براي تعيين سرنوشت‌شان در اختيارشان قرار مي‌دهد. يك ساعت وقت گذاشتن و پاي صندوق راي حضور يافتن، نه تنها چهار سال بلكه ممكن است سرنوشت كشور را تغيير دهد. بنابراين اگر اين فرصت را از خودمان دريغ كنيم، ظلم است به خود، آينده و ميهن.

دهقان: راي دادن، اداي دين به شهداست
همچنين وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در سخناني در جمع كاركنان وزارت دفاع اظهار كرد: انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر اساس خواست و اراده مردم شكل گرفت و تا امروز با صلابت به مسير نوراني خود ادامه داده است. حضور مردم دراين انتخابات اداي دين به شهيدان و ايثارگراني است كه براي پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي جان خويش را فدا كردند. سردار حسين دهقان ادامه داد: انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر اساس خواست و اراده مردم شكل گرفت و تا امروز با صلابت به مسير نوراني خود ادامه داده است. حضور مردم دراين انتخابات اداي دين به شهيدان و ايثارگراني است كه براي پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي جان خويش را فدا كردند.

ظريف: حضور بيشتر، اعتبار بين‌المللي بيشتر ايران است
وزير امور خارجه نيز در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: من معتقدم هرچه حضور مردم در انتخابات پيش‌رو گسترده‌تر و وسيع‌تر باشد اعتبار، حيثيت و توان كشور در عرصه بين‌المللي افزايش پيدا مي‌كند. مردم ما هميشه در انتخابات حضور گسترده‌اي داشتند و هوشمندانه عمل كرده‌اند و در اين انتخابات نيز حضور گسترده‌اي خواهند داشت و براساس منافع ملي هوشمندانه عمل مي‌كنند. محمدجواد ظريف همچنين تاكيد كرد: مردم ما هيچگاه از خارجي‌ها حرف گوش نكرده‌اند و نيازي به اين موضوع ندارند كه خارجي‌ها براي آنها تعيين تكليف كنند. مردم ما خوب مي‌فهمند كه چگونه عمل كنند و من يقين دارم كه در اين انتخابات نيز مردم با حضور وسيع خود يك برگ مهم قدرت در اختيار دستگاه ديپلماسي ايران قرار مي‌دهند تا ما بتوانيم در عرصه بين‌المللي با سربلندي و قدرت از منافع ملي كشور دفاع كنيم.

وزير دادگستري: تحت تاثير القائات بدخواهان و تفرقه افكنان در انتخابات نيستيم
مصطفي پورمحمدي در پيامي از آحاد مردم خواست بدون آنكه تحت تاثير القائات بدخواهان قرار گيرند با اميد به ساخت فردايي بهتر پاي صندوق‌هاي راي بروند. وزير دادگستري در اين پيام مردم را تشويق به حضور در پاي صندوق‌هاي راي كرده است.
مصطفي پورمحمدي تاكيد كرد كه هفتم اسفند با نشاط، انگيزه، اميد و توكل به خدا همه پاي صندوق‌هاي راي مي‌رويم و براي آينده كشور و فرزندان‌مان، راي خود را به صندوق‌ها مي‌ريزيم و بهترين افرادي را كه براي تامين منافع، مصالح، امنيت، دين، تماميت ارضي كشور، اهداف و آرمانها تشخيص مي‌دهيم، انتخاب مي‌كنيم. او با اشاره به اينكه همه مردم با اميد براي فرداي بهتر و بهبود وضعيت اقتصادي، فرهنگي و اخلاق كشور پاي صندوق‌ها خواهند رفت، گفت: در اين انتخابات نشان مي‌دهيم با هم متحد، منسجم و يكپارچه‌ايم و كشور و ملتي مقتدر، توانا و تاثيرگذار در منطقه و سطح بين‌المللي هستيم. پورمحمدي اظهارداشت: خوشبختانه ملت ما در طول انتخابات، بيش از سه دهه بلوغ سياسي خود را نشان داده‌اند و بدون آنكه تحت تاثير القائات دشمنان، بدخواهان، تفرقه‌افكنان و ياس‌آفرينان باشند با روحيه و عزم پاي صندوق‌هاي راي رفته‌اند و هر روز گامي به جلو برداشته‌اند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون