• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3480 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۲ اسفند

خبر كوتاه

پرونده سوختگي نوزاد صومعه‌سرايي در پزشكي قانوني

ايسنا| دادستان عمومي و انقلاب صومعه‌سرا گفت: پزشكي قانوني در حال بررسي پرونده سوختگي يك نوزاد در يكي از بيمارستان‌هاي صومعه‌سراست و ما منتظر نظريه پزشكي قانوني هستيم. ميرحسيني درباره پرونده سوختگي يك نوزاد در يكي از بيمارستان‌هاي صومعه‎سرا گفت: بعد از اطلاع از موضوع پيگير آن شدم و شخصا به بيمارستان رفتم. رييس بيمارستان احتمال داد كه نوزاد به بيماري «اس تي وي جانسون» مبتلاست كه در اين نوع بيماري، پوست نسبت به دما، گرما و برخي داروها واكنش نشان مي‌دهد، ولي خانواده نوزاد قصور كادر بيمارستان را عامل اصلي حادثه مي‌دانند. مستندات و مدارك لازم را جمع‌آوري و به پزشكي قانوني ارسال كرديم تا علت حادثه پيش آمده را بررسي كند و مشخص شود كه سهل‌انگاري كادر پزشكي دليل اين اتفاق بوده يا موارد ديگري در اين امر دخيل بوده است. بر اساس اين گزارش، چند روز پس از تولد نوزادي در صومعه سرا به علت اينكه وي دچار زردي شده بود، او را به بيمارستان منتقل مي‌كنند كه در نيمه‌هاي شب مادر نوزاد متوجه داغ بودن دستگاه و سوختگي فرزندش مي‌شود.

قتل پيرمرد 70 ساله براي سرقت سنگ ‌فرز
فارس| پيرمرد 70 ساله‌اي كه براي جلوگيري از سرقت سنگ‌فرز خود به ماشين سارق آويزان شده بود، پس از پرتاب از ماشين جان خود را از دست داد. اين حادثه روز دوشنبه در ساعت 3 بعد از ظهر در خيابان ابوذر، 12 متري جنوبي شهسوار اتفاق افتاد. پسر مقتول در اظهارات خود به پليس گفت: پدرم به نام حبيب‌الله 70 ساله هنگام كار نماي ساختمان متوجه مي‌شود كه يك راننده پرايد هاچ‌بك مشكي پس از پياده شدن اقدام به سرقت سنگ فرز كه جزو وسايل كار پدرم بوده، كرده است. پدرم پس از اطلاع از موضوع و بعد از اينكه راننده سوار ماشين مي‌شود، به دنبال او مي‌رود و دستش را به شيشه مي‌گيرد اما راننده پرايد با حركت ماشين به سمت چپ و راست پدرم را به سمت داربست‌ها پرت مي‌كند كه در اثر همين اتفاق پدرم به زمين مي‌افتد. 45 دقيقه طول كشيد تا اورژانس به محل وقوع حادثه برسد اما متاسفانه پدرم جان خود را از دست داد. سعيد احمدبيگي، بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران به تيمي از اداره دهم پليس آگاهي دستور بررسي بيشتر پرونده را داده است.

اخاذي  در پوشش  سرهنگ ناجا
باشگاه خبرنگاران| مردي كه به نام سرهنگ بازنشسته ناجا اقدام به كلاهبرداري مي‌كرد، توسط پليس دستگير شد. اين كلاهبردار با ادعاي اينكه مي‌تواند در ازاي گرفتن مبلغي خلافي خودروهاي‌شان را صفر كند از مالباخته‌ها اخاذي مي‌كرد. يكي از مالباخته‌ها در تاريخ چهارم اسفندماه به پليس گفت: «حدودا يك هفته پيش مرد ميانسالي را به عنوان مسافر سوار كردم، او در طول مسير خودش را سرهنگ بازنشسته ناجا معرفي كرد و گفت كه مي‌تواند خلافي خودرويم را صفر كند و بابت اين كار نيز 250 هزار تومان از بنده گرفت. در ادامه يكي از شهروندان نيز به ماموران مراجعه كرد و گفت: متهم از بنده نيز 300 هزار تومان پول دريافت كرده كه خلافي ماشينم را صفر كند. سرهنگ «رضا بستو» رييس پليس پيشگيري تهران گفت: تاكنون 16 نفر از مالباختگان شناسايي شده‌اند و براي شناسايي ساير مالباختگان متهم در اختيار ماموران پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون