• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3491 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ اسفند

خبر كوتاه

قتل پيرمرد 88 ساله در شب چهارشنبه‌سوري
ميزان| ساعت 23 چهارشنبه شب پيرمردي 88 ساله در خانه‌اش در منطقه «كن» به قتل رسيد. دختر 35 ساله در بازجويي‌ها به ماموران گفت: پدرم كارمند بازنشسته بانك است و به تنهايي در آپارتمانش در محله شهران زندگي مي‌كند. ساعت 10 شب هر چه با او تماس گرفتم، تلفنش را پاسخ نداد، به همين دليل نگران شده و به خانه‌اش آمدم. وقتي وارد آپارتمان شدم با جسد بي‌جان پدرم در كف آشپزخانه روبه‌رو شدم. پدرم با جوان 36 ساله‌اي به نام ميلاد در ارتباط بوده و در اين مدت اين مرد، به خانه‌اش رفت و آمد داشته است. با اظهارات زن جوان بلافاصله ميلاد احضار و تحقيقات از او انجام گرفت؛ اما مرد جوان ادعا كرد هيچ اطلاعي از مرگ پيرمرد 88 ساله به نام حسين ندارد. بلافاصله ماموران كلانتري 142 كن به محل حادثه در شهران اعزام و پس از ورود به ساختمان با جسد خونين جان پيرمرد 88 ساله در كف آشپزخانه روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ويژه قتل تهران، او دستور تحقيقات بيشتر در رابطه با علت مرگ پيرمرد 88 ساله را صادر كرد. همچنين در بررسي خانه پيرمرد تنها مشخص شد هيچ سرقتي از خانه انجام نشده است. در ادامه با دستور بازپرس مرادي، بازپرس ويژه قتل تهران جسد پيرمرد 88 ساله به پزشك قانوني منتقل شد.

پلمب نانوايي كه در كنار نان نارنجك مي‌فروخت
ميزان| يك نانوايي در غرب تهران به علت فروش نارنجك دست‌ساز پلمب شد. براساس گزارش‌هاي مردمي، ماموران پليس و دستگاه قضا متوجه شدند يك نانوا در غرب تهران اقدام به فروش مواد محترقه و نارنجك دست‌ساز مي‌كند. تعدادي نارنجك دست‌ساز نيز از اين نانوايي كشف و ضبط و نانوايي نيز پلمب شد.

دستور وزير كشور براي رسيدگي به مامور سانحه‌ديده
ايرنا| وزير كشور در نامه‌اي به معاون امنيتي انتظامي وزارت كشور نسبت به وضعيت مامور وظيفه شناس نيروي انتظامي كه در حوادث شب چهارشنبه آخر سال دچار سانحه شد دستور رسيدگي داد. عبدالرضا رحماني فضلي در اين نامه كه در صفحه اينستاگرام شخصي‌اش منتشر شده، آورده است: ضرورت دارد به‌طور دقيق كليه موارد تخلف شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شوند و در راستاي بهبود و بازيابي سلامت همكار عزيزمان در نيروي انتظامي مساعدت و پيگيري‌هاي لازم صورت پذيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون