• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3492 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۴ فروردين

عدد نوشت

تعداد سفرهاي هوايي در نوروز 95  

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري از جابه‌جايي بيش از دو ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر از آغاز سفرهاي نوروزي تا ۱۲ فروردين ماه خبرداد. رضا جعفرزاده با بيان اينكه پروازهاي نوروزي از ۲۵ اسفند 1394 آغاز و تا ۱۵ فروردين ماه 1395 ادامه مي‌يابد، اظهار كرد: در اين ايام ۴۱ شركت خارجي و ۱۲ شركت داخلي كار جابه‌جايي مسافران هوايي را بر عهده دارند كه از دو ميليون و ۵۰۰ هزار مسافر جابه‌جا شده تا ۱۲ فروردين ماه بيش از يك ميليون و ۸۲۰ هزار نفر داخلي و بقيه خارجي بوده است. وي با اشاره به ورود دو فروند هواپيما به ناوگان هوايي كشور، افزود: در روزهاي اخير دو فروند هواپيماي ايرباس ۳۲۰ به چرخه پروازي ناوگان هوايي كشور اضافه شده و تعداد صندلي‌هاي فعال پروازي كشور از ۲۷ هزار و ۲۱ صندلي به ۲۷ هزار و ۳۸۱ صندلي پروازي رسيده است.

ارزش صادرات ميگوي ايران در سال گذشته
يك مقام مسوول در سازمان شيلات از شكسته شدن ركورد صادرات ميگوي پرورشي در كشور خبر داد و گفت: ميزان صادرات ميگوي پرورشي در۱۱ ماهه سال ۹۴؛ ۱۲ هزار و ۴۰۰ تن به ارزش ۵۴ ميليون دلار بوده است. عيسي گلشاهي با بيان اينكه هنوز ميزان صادرات محصولات شيلاتي در ۱۲ ماهه سال ۹۴ مشخص نشده است، اظهار كرد: ميزان صادرات اين محصولات در
۱۱ ماهه سال قبل، حدود ۶۹ هزارتن به ارزش ۲۱۷ ميليون دلار بوده است. مديركل دفتر بهبود كيفيت، فرآوري و توسعه بازار آبزيان سازمان شيلات ايران اضافه كرد: اين ميزان نسبت به سال ۹۳ از نظر وزني ۳۲ درصد و از نظر ارزشي ۲۵ درصد افزايش داشته همچنين پيش‌بيني مي‌شود در ۱۲ ماهه ۹۴، حدود ۳۲۰ تا ۳۳۰ ميليون دلار محصول شيلاتي از كشور صادر شده باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون