• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3500 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ فروردين

خبر كوتاه

ربودن شش پسر بچه به بهانه تفريح
 متهم ميانسالي كه 38 سابقه كيفري در پرونده خود دارد، شش پسربچه را با شگردي خاص ربود. چندي پيش مرد جواني به پليس مراجعه كرد و از ناپديد شدن پسر 10 ساله‌اش خبر داد. او به ماموران گفت: «من وضع مالي‌ خوبي ندارم، چند روز پيش مردي حدودا 40 ساله خودش را يكي از نهادهاي خيريه دولتي معرفي كرد و از آنجايي كه قبلا هم به من كمك شده بود به او اعتماد كردم تا پسرم را با خودش به سينما ببرد. اما بعد از چند ساعت پسرم را به خانه نياورد.» به دنبال شكايت مرد جوان، تحقيقات براي دستگيري مرد ناشناس آغاز شد. در ادامه بررسي‌ها، كارآگاهان پنج خانواده ديگر كه وضع مالي خوبي نداشتند را يافتند كه اعلام مفقودي فرزندشان را كرده بودند و همين اطلاعات را به پليس دادند. پليس بعد از تحقيقات دريافت كه مرد ناشناس سيامك نام دارد و 38 سابقه كيفري در رابطه با آدم‌ربايي، كلاهبرداري، اغفال و... دارد. كارآگاهان متهم را در يكي از شهرستان‌هاي استان خوزستان شناسايي و دستگير كردند. او 6 پسر بچه‌اي را كه با ترفند عجيب ربوده بود، در مخفيگاهش پنهان كرده بود. سرهنگ علي حاتمي، رييس پليس آگاهي استان خوزستان گفت: متهم بچه‌ها را به بهانه تفريح با خودروي دربستي از شهرستان محل سكونت‌شان به محل شهرستان ديگري انتقال داده بود. تحقيقات براي مشخص شدن انگيزه اين متهم سابقه‌‌دار ادامه دارد.

دستگيري سارق مسلح با لباس زنانه
ميزان| وقتي ماموران سارق زن پوش را در يكي از مغازه‌هايي كه در حال سرقت بود پيدا كردند او اسلحه‌اش را از زير لباسش بيرون آورد و شروع به تيراندازي كرد. پس از مدتي درگيري مسلحانه، ماموران اين سارق را در حالي كه مجروح شده بود و در حال فرار دستگير كردند. او يك قبضه سلاح كمري را همراه با خود حمل مي‌كرد. سرهنگ دوستعلي جليليان، فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت مسلحانه كارآگاهان پليس از دخالت يك سارق سابقه‌دار مطلع شدند. ماموران محل اختفاي اين سارق مسلح را شناسايي كرده و تحت كنترل خود قرار دادند. فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر با بيان اينكه اين سارق مسلح داراي چندين فقره سابقه كيفري بود، خاطرنشان كرد: اين متهم در تحقيقات تخصصي پليس به سه فقره سرقت مسلحانه مغازه اعتراف كرد.

سه كشته در تصادف پرايد و اتوبوس
 مهر| جانشين رييس پليس راه راهور ناجا گفت: برخورد اتوبوس با پرايد سه كشته بر جا گذاشت. سرهنگ رضا قاسميان درباره اين حادثه گفت: حوالي ساعت پنج بامداد يكشنبه در كيلومتر ۲۷ محور بيرجند - زاهدان يك دستگاه اتوبوس با سواري پرايد برخورد كرد.  در اين حادثه ۳ تن كه سرنشينان پرايد بودند كشته شدند. جانشين رييس پليس راه راهور ناجا در خصوص علت اين حادثه گفت: بررسي‌هاي كارشناسان پليس‌راه حاكي است علت اين حادثه عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون