• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3527 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

امضا ي تفاهمنامه همكاري بانك سينا و استانداري كشور

بانك سينا و 16 استانداري كشور در راستاي حمايت از طرح‌هاي اشتغالزا، تفاهمنامه همكاري امضا كردند. به گزارش روابط عمومي بانك سينا، اين تفاهمنامه در راستاي سياست‌ها و مسووليت‌هاي اجتماعي، رفع محروميت و كمك به توسعه اشتغال در مناطق كمتر توسعه يافته كشور و كمك به توانمند‌سازي مناطق در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل في‌مابين «بانك سينا»، «بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي»، «بنياد علوي»، «معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم رياست‌جمهوري» و «استانداري‌ها» به امضا رسيد.
براساس اين تفاهمنامه، طرح‌هايي كه با اولويت اشتغالزايي و رفع محروميت، توسعه مناطق كمتر توسعه يافته، ايجاد و حفظ اشتغال در بخش‌هاي كشاورزي، توليد صنعتي، خدمات و نظاير آن از سوي استانداري‌ها معرفي مي‌شوند، مورد حمايت قرار مي‌گيرد.
پرداخت تسهيلات موصوف از محل منابع داخلي بانك و با هدف تامين مالي تعدادي طرح در هر استان به اشخاص حقيقي و حقوقي واجد شرايط و فعال در بخش‌هاي اقتصادي توجيه‌دار و اشتغالزا در چارچوب ضوابط تعيين شده و بخشنامه‌هاي بانك صورت مي‌پذيرد.
گفتني است بانك سينا همچنين طي امضاي تفاهمنامه همكاري با كميته امداد امام خميني(ره) نسبت به اعطاي تسهيلات اشتغالزايي به مددجويان تحت پوشش اين كميته اقدام مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون