• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3144 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي

نطق ميان دستور

 حسين نجابت، نماينده مردم تهران: از موضع‌گيري دبير شوراي عالي امنيت ملي تشكر مي‌كنم كه در مصاحبه با رسانه خارجي اظهار داشت كه اگر توافقي كنيم به بهشت نمي‌رويم، اگر هم توافق نكنيم، نمي‌ميريم كه نحوه مقابله صحيح با مذاكرات را بيان كرد. در ضمن از همكاري مجلس و دولت در تشكيل جلسه و در توافق رسيدن به مساله 1/4 ميليارد دلاري و خارج كردن اين آشوب از حوزه رسانه‌يي و افكار عمومي تشكر كرده و قدرداني مي‌كنم.
 حسن تاميني، نماينده مردم رشت: امروز گراني‌ها و اجاره‌ خانه‌هاي سنگيني كه به مردم تحميل مي‌شود در اختيار و كنترل ما نيست و ديگر توان ديدن و شرمندگي در مقابل پدران و مادراني كه چند فرزند بيكار را در خانه‌هاي‌شان دارند نداريم. ديگر طاقت ديدن مشكلات مردم را ندارم، اميد است خداوند خود بتواند به رفع مشكلات موجود در جامعه بپردازد.  
 قاسم احمدي لاشكي، نماينده مردم نوشهر و چالوس: چرا شمال كشور با آن همه نعمت‌هاي الهي اينگونه است؟ زورگيري رسانه ملي عليه سرمايه‌گذاري در شمال كشور با پخش تخريب منازل مردم در صداوسيما، آيا معناي حفظ حقوق بيت‌المال اين است كه به جان بناهاي 80 يا 100 متري مردم بيفتيم؟ همان مردمي كه تنها دارايي آنها همين منازل كوچك است و بس.
 احمد شوهاني، نماينده مردم ايلام: از مردم رمقي باقي نمانده است. اگر براي رفاه مردم، اشتغال و ازدواج جوانان كاري نمي‌كنيم حداقل با وضع قوانين نامناسب آنها را نيازاريم چرا كه در فصل بودجه بايد مواظب حوزه معيشت مردم باشيم. بعد از افزايش 50 درصدي قيمت نان كه تاثيرات منفي آن بر مردم و خانواده‌هاي پرجمعيت به خصوص در روستاها و مناطق محروم غيرقابل انكار است افزايش قيمت گاز شوك بعدي است كه بر معيشت مردم وارد مي‌شود.
 امير خجسته، نماينده مردم همدان: مردم خواستار مقابله با مفاسد اقتصادي و اختلاس‌هاي اداري و بانكي و برخورد توسط روسا و مسوولان محترم قواي سه‌گانه كه همواره مورد تاكيد رهبري معظم عزيز است، هستند و خواهان اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي و بهبود وضعيت اقتصادي و نيز روند فعاليت‌هاي فرهنگي هستند و به ويژه از وزارت خارجه مي‌خواهيم با توجه به مطالبات مردم در حصول نتيجه مذاكرات 1+5 بدون كمترين مسامحه و اغماض در حق ملت مذاكرات را با توجه به منويات رهبري معظم انقلاب پيش برده و حمايت‌هاي قاطعانه ايران اسلامي را از كشورهاي خط مقدم مبارزه با صهيونيسم و فرقه‌هاي تكفيري و سلفي اعلام دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون