• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3543 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

پايان گروگانگيري ۲۶۰ميليون توماني

مهر| فردي كه توسط دو آدم‌ربا با انگيزه مالي ربوده شده بود، در كمتر از ۴۸ ساعت آزاد و آدم‌ربايان دستگير شدند. رييس پليس شهرستان فرديس گفت: با ارجاع پرونده شكايت خانواده‌اي از دادسراي عمومي انقلاب يكي از شهر‌هاي شرقي كشور مبني بر به گروگان گرفته شدن فرزند ۲۸ ساله‌شان توسط فرد يا افرادي و درخواست مبلغ ۲۶۰ ميليون تومان در قبال آزادي وي، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار ماموران آگاهي شهرستان قرار گرفت. وي افزود: طبق اظهارات خانواده فرد ربوده شده كه در يكي از شهرهاي شرقي كشور كه محل تردد مسافران زيادي نيز هست، فرزندشان به صورت اتفاقي با يكي از همين مسافران در همان جلسه اول ديدارشان دوست شده و در خصوص مسائل مالي صحبت كرده و اينكه قصد شروع يك پروژه كاري بزرگ با سرمايه زيادي را دارد، مطرح مي‌كند.
آن شخص با شنيدن صحبت‌هاي فرد ربوده شده به وي پيشنهاد مي‌دهد به شهرستان فرديس واقع در استان البرز عزيمت كند تا با سرمايه‌گذاري در اين شهر از سود بيشتري بهره‌مند شود. جوان ربوده شده بدون تحقيق و بررسي موضوع، راهي كرج مي‌شود كه به محض رسيدن به مقصد، تلفن همراه وي خاموش و ديگر پاسخگوي تماس‌هايي كه از طرف خانواده‌اش برقرار مي‌شد، نبوده است. ماموران پليس آگاهي با شنيدن اظهارات خانواده فرد ربوده شده و مطالعه دقيق پرونده با بهره‌گيري از علوم و فنون پليسي و تكنيك‌هاي نوين كشف جرم، بالاخره ردي از فرد گروگان گير پيدا كردند.
با تلاش شبانه‌روزي ماموران، محل اختفاي فرد ربوده شده شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي يكي از متهمان دستگير و فرد ربوده شده نيز آزاد و تحويل خانواده‌اش شد. با دستگيري اين فرد، وي به جرم خود اقرار و اعتراف كرد با همدستي يكي از دوستان خود اقدام به اين كار كرده‌اند كه با راهنمايي‌هاي متهم اصلي، همدست وي نيز در اقدامي جداگانه دستگير شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون