• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3544 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

پايان پرونده تعرض به 23 زن

«مرد ژله‌اي» در ملأعام اعدام شد

اعتماد| پسري 22 ساله مشهور به «مرد ژله اي» كه به جرم تعرض به 23 زن به اعدام در ملأعام محكوم شده بود، صبح ديروز در شيراز به‌دار آويخته شد.
متهم به اين دليل به مرد ژله‌اي مشهور شد كه هنگام ورود به خانه شاكيان، بدن خود را با روغن چرب مي‌كرد تا بتواند در درگيري احتمالي، از دست آنها به راحتي فرار كند. او در بازجويي‌ها گفت كه طي دو سال، با ورود شبانه به 100 خانه در منطقه كوشك شيراز به 23 زن تعرض كرده بود: «من بيمارم و تاكنون به 100 خانه در جنوب شيراز وارد شده‌ام و فقط در 23 مورد توانسته‌ام نقشه‌هايم را اجرا كنم. هر سه، چهار روز يك‌بار، نيمه‌هاي شب و حوالي ساعت دو بامداد از خانه خارج شده و هربار به‌طور اتفاقي وارد خانه‌اي مي‌شدم. اينگونه هم نبود كه از قبل خانه‌اي را شناسايي كرده باشم. حوالي ساعت دو به‌طور اتفاقي خانه‌اي را انتخاب كرده و خودم را به پشت‌بام مي‌رساندم. پس از اينكه لباس‌هايم را درمي‌آوردم وارد حياط مي‌شدم. براي ورود به خانه‌هايي كه دريچه‌هاي‌شان باز بود مشكلي نداشتم اما دريچه‌هايي را كه بسته بود خودم باز كرده و اگر هم موفق نمي‌شدم برمي‌گشتم و پس از برداشتن لباس‌هايم آنجا را ترك مي‌كردم. البته هنگام ورود به خانه‌ها با روغني كه همراه داشتم بدنم را چرب مي‌كردم و اگر روغن نبرده بودم با روغني كه در خانه طعمه‌هايم بود اين كار را انجام مي‌دادم و پس از چرب كردن بدنم با تيغ لباس زنان را پاره مي‌كردم.»
متهم يك بار در تير 92 با شكايت دختري جوان از سوي پليس مبني بر سرقت گوشي و تعرض دستگير شده بود اما شاكي در ادامه ادعاي تعرض متهم به خود را دروغ خواند تا به اين ترتيب، متهم پس از حبس كوتاه‌مدت به جرم سرقت، آزاد شود. در حالي كه وقوع ده‌ها تعرض از سوي متهم براي پليس پنهان بود، مرداد 93، 15 زن با شكايت مشابه مبني بر تعرض به پليس شيراز مراجعه كردند تا به اين شكل بار ديگر كارآگاهان براي دستگيري متهم به تكاپو بيفتند. سرانجام مهم‌ترين سرنخ دستگيري، پس از ماه‌ها رسيدگي، با كشف شلوار خوني متهم در يك خشك شويي به دست آمد. متهم نام خود را روي كاغذي نوشته و به آن وصل كرده بود اما هرگز براي گرفتنش مراجعه نكرد. مسوول خشك شويي موضوع را به پليس گفت و سرنخ دستگيري متهم به دست آمد. با اين همه پليس مجبور شد براي شناسايي متهم، 15 هزار اسم هم نام او را بررسي كند.  در نهايت متهم دستگير شد و به جرم خود اعتراف كرد. 27 مهر 94 دادگاه شيراز او را به جرم تعرض به 23 زن به اعدام در ملأعام محكوم كرد و اين حكم پس از تاييد در ديوان عالي كشور، صبح ديروز در ملأعام در شيراز به اجرا درآمد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون