• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3547 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

متهم:كسي كه مادر و خواهرش را مي‌كشد، قاتل نيست

اعتماد| بيمار رواني كه به علت نخوردن قرص‌هايش خواهرش را كشته بود در بازجويي گفت: كسي كه مادر و خواهرش را مي‌كشد قاتل نيست.
پيش از ظهر روز چهارشنبه شاهرخ (قاتلي كه خواهرش را با چاقو كشته بود) به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و درباره علت و جزييات قتل خواهرش به بازپرس گفت: تا كلاس اول دبيرستان درس خواندم و آن زمان دوست داشتم كارگردان فيلم‌هاي مستهجن شوم تا اينكه سال 70 ازدواج كردم و سال 81 از همسرم طلاق گرفتم و در حال حاضر يك پسر 25 ساله دارم، بعد از طلاق در طبقه دوم منزل مادرم سكونت داشتم. روز وقوع حادثه در طبقه دوم بودم كه حوالي ساعت 6 بعدازظهر تلفن منزل زنگ خورد، من سريعا از طبقه دوم به طبقه اول آمدم و به مادرم گفتم «گوشي را بده، از بنگاه ماشين زنگ زده‌اند و با من كار دارند» اما در يك لحظه عصبي شدم و با پنجه‌ام به سر مادرم ضربه زدم كه وي نقش بر زمين شد. بعد از اين ماجرا مادرم با ناهيد تماس گرفت و از او خواست كه به آنجا بيايد، مادرم به ناهيد گفت «پاشو بيا كه اين ديوانه من رو داغون كرد» من به طبقه دوم رفتم و زماني كه ناهيد آمد، مجددا برگشتم؛ در منزل مادرم با ناهيد درگيري لفظي پيدا كردم و بعد چند دقيقه، چاقويي را كه براي خودكشي خريده بودم، برداشتم و با سه ضربه چاقو، ناهيد را از پاي درآوردم، بعد يك ضربه به مادرم زدم و از آنجا گريختم.
شاهرخ كه مدعي بود هر روز چهار قرص براي اعصابش مي‌خورد، به بازپرس گفت: در آن روز قرص‌هايم را نخورده بودم كه اين اتفاق افتاد و كاري كه نبايد مي‌شد، شد. البته فردي كه مادر و خواهرش را مي‌كشد قاتل نيست، ولي خواهرم را دوست داشتم و اكنون پشيمانم. پس از اظهارات شاهرخ، وي براي ادامه تحقيقات با دستور قاضي احمد بيگي؛ بازپرس ويژه قتل پايتخت در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون