• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3557 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱ تير

خبر كوتاه

روزنامه «قانون» توقيف شد

ايلنا| به دنبال شكايت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامي، روزنامه «قانون» از سوي دادستاني توقيف شد. در نامه توقيف روزنامه قانون آمده است كه «نظر به اعلام جرم سازمان اطلاعات سپاه و معاونت حقوقي و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عليه روزنامه قانون داير بر افترا و نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي، مستندا به بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسي در راستاي وظايف قوه قضاييه در پيشگيري از وقوع از جرم و در راستاي ماده ۱۱۴ آيين دادرسي كيفري، روزنامه قانون توقيف است.»

 

دعوت به همدلي در هفدهمين آيين «كوچه‌گردان عاشق»

اعتماد| جمعيت امداد دانشجويي امام‌علي (ع) از نيكوكاران دعوت كرد كه با كمك و حضور در آيين «كوچه‌گردان عاشق» در زدودن چهره فقر از مناطق فقيرنشين سهيم باشند. امسال در هفدهمين دوره از اين مراسم، بسته‌هاي غذايي (آذوقه رساني) طي شب‌هاي ۱۹ تا ۲۷ ماه مبارك رمضان در ميان ۱۰ هزار خانوار در سراسر مناطق حاشيه‌اي و روستايي ايران توزيع خواهد شد. تمام افراد مايل به مشاركت نقدي يا غير نقدي در اين طرح مي‌توانند با روابط عمومي جمعيت امام علي (ع) به شماره ۸۸۹۳۰۸۱۶ تماس بگيرند.


گرد و غبار‌ها تا پايان تابستان مهمان كشور

ايسنا| معاون توسعه و پيش‌بيني سازمان هواشناسي كشور گفت: توليد و انتقال گرد و غبار به كشور تا پايان تابستان تداوم مي‌يابد. علي عابديني با اشاره به اينكه كانون‌هاي گرد و غبار در كشورهاي اردن، سوريه و عراق باعث وضعيت كنوني كشور شده است، گفت: توليد گرد و غبار و انتقال آن به كشور ما در فصول گرم سال و معمولا از ارديبهشت ماه تا پايان تابستان به علت خشك شدن سطح زمين و بادهاي شمالي تداوم دارد و در مهر ماه رو به كاهش خواهد بود.

 درخواست برخورد قانوني با متخلفين خريد و فروش اشياء تاريخي در فضاي مجازي

 اعتماد| ازسوي سردار رحمت الهي- فرمانده يگان حفاظت ميراث فرهنگي، پيگيري موضوع خريد و فروش اشياء تاريخي و تقلبي در فضاي مجازي از رياست دادسراي ناحيه 31 جرايم رايانه‌اي و فناوري اطلاعات تهران درخواست و برخورد قانوني با متخلفين اين حوزه در محاكم قضايي مورد تاكيد قرار گرفت. وي با اشاره به گسترش ترفند درج آگهي تبليغ فروش اموال تاريخي فرهنگي و تقلبي در صفحات مجازي به عنوان شيوه نوين در امر كلاهبرداري، از انتشار آگهي تبليغاتي اخير در سايت خريد و فروش آنلاين با موضوع فروش كاشي‌هاي متعلق به مجموعه تاريخي فرهنگي نياوران و بازتاب گسترده آن در رسانه‌هاي جمعي، با تاكيد بر محتواي كذب آگهي مندرج، به عنوان نمونه و مصداق بارز وقوع جرم در اين حوزه نام برد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون