• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3562 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير

بندر شهيد رجايي نيازمند سرمايه‌گذاري‌هاي جديد براي توسعه است

معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي گفت: بندر شهيد رجايي به دليل موقعيت استراتژيكي كه در خليج فارس و تنگه هرمز دارد، نيازمند سرمايه‌گذاري‌هاي جديد براي توسعه فعاليت‌هاي خود است تا نقش خود را به عنوان بندر هاب منطقه ايفا كند.
به گزارش ايرنا، محمد سعيدنژاد در بازديد از بندر شهيد رجايي كه به همراه استاندار هرمزگان انجام شد، اظهار داشت: در اين راستا دو ماموريت اصلي كانتينري و ايجاد هاب انرژي و سوخت براي بندر شهيد رجايي تعريف شده كه به همين جهت با توجه به سرمايه‌گذاري بخش خصوصي تلاش مي‌كنيم ظرفيت مخازن اين بندر را افزايش دهيم.
وي اضافه كرد: پيش بيني افزايش عمق و احداث اسكله‌هاي جديد و استفاده از ظرفيت بخش خصوصي نيز براي افزايش ظرفيت مخازن در مجتمع بندري شهيد رجايي صورت گرفته است.
استاندار هرمزگان نيز در اين بازديد گفت: با راه‌اندازي پالايشگاه نفت ستاره خليج فارس در بندرعباس، اين استان ظرفيت بسيار خوبي براي صادرات فرآورده‌هاي نفتي كشور خواهد داشت.
جاسم جادري ادامه داد: در اين راستا طرح‌هاي بزرگي براي صادرات فرآورده‌هاي نفتي در استان درحال اجراست كه از جمله آن صادرات اين محصولات از طريق بندر شهيد رجايي است.
او خاطرنشان كرد: استانداري هرمزگان به عنوان مركز فرماندهي ستاد اقتصاد مقاومتي استان موظف است هماهنگي‌ها و برنامه‌ريزي‌ها را در اين زمينه دنبال كند و در همين راستا براي دريافت تسهيلات و ارايه اعتبارات به اين طرح‌ها پيگيري لازم را انجام خواهيم داد.
معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي كشور به همراه استاندار هرمزگان از طرح‌هاي سرمايه‌گذاري ذخيره‌سازي، صادرات و ترانزيت فرآورده‌هاي نفتي واقع در پس‌كرانه بندر خليج فارس مجتمع بندري شهيد رجايي بندرعباس بازديد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون