• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3586 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

معاون استاندار تهران:

بايد از تريبون‌هاي رسمي كشور فرياد اتحاد سر دهيم

معاون سياسي و اجتماعي استاندار تهران با انتقاد از اينكه در شرايط كنوني انسجام و يكپارچگي كشور به عنوان لازمه تحقق اهداف حكومت مورد بي توجهي قرار گرفته گفت: بايد از تريبون‌هاي رسمي كشور، فرياد اتحاد و انسجام ملي، اصلاح امور و اعتدال در روش‌ها را سر دهيم.
به گزارش ايرنا، جمله‌هاي كليدي اظهارات سيدشهاب‌الدين چاوشي در نشست مشترك فرمانداران استان تهران به شرح زير است:
  امروز مردم با مشكلات فراواني مواجهند و جامعه ايران كشش منازعات سياسي و جنگ قدرت به بهانه‌هاي مختلف را ندارد.
 اظهارنظرهاي غيرمسوولانه بدون توجه به جايگاه‌هاي قانوني قدرت، آفتي است كه يكپارچگي نظام را در معرض تهديد قرار مي‌دهد.
 كساني كه مي‌خواهند با بدگماني به مسوولان جمهوري اسلامي به بهانه‌هاي مختلف، مردم را از اعتماد به جمهوري اسلامي دلسرد و مأيوس كنند، خواسته يا ناخواسته آب به آسياب دشمنان انقلاب اسلامي مي‌ريزند.
 صلابت جمهوري اسلامي با اعتماد عمومي جامعه روزافزون خواهد شد؛ شايسته نيست براي شكست رقيب و به دست آوردن دستمال قدرت براي يك جناح يا جريان سياسي، قيصريه به آتش كشيده شود.
 بايد همه جريان‌ها به گروهي كه مورد اعتماد افكار عمومي قرار گرفته و در انتخابات رأي آورده‌اند براي موفقيت در اداره كشور كمك كنند.
 داشتن انعطاف از شروط سياست ورزي ديني است، براين اساس آنچه را بر خود نمي‌پسنديم نبايد براي ديگران بپسنديم.
 نبايد زماني كه خطا از همفكران و رفيقان ما است، ناديده بگيريم و وقتي در خط مقابل است آن را موشكافي و رصد كنيم، اين از عدالت اسلامي به دور است.
 نمي‌توان با روش‌هاي ماكياوليستي از ارزش‌هاي ديني دفاع كرد. دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و هدف‌هاي مقدس همچون استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي نيازمند به‌كارگيري روش‌هاي مقدس و شيوه‌هاي اخلاقي است.
 دولت با هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب در تحقق برجام، دستاوردهاي بزرگي را براي نظام جمهوري اسلامي به دست آورده و بي انصافي است نيروهاي علاقه‌مند به كشور و نظام دچار خودزني شوند.
 در نظام‌هاي ديني، پاسخگويي و نظارت پذيري در كنار مسووليت امري حتمي و قطعي است بلكه پاسخ در مقابل حقوق قانوني مردم، اداي مسووليت و تكليف است.
 از منظر اسلامي، پست و مسووليت طعمه‌اي براي دارنده آن محسوب نمي‌شود بلكه فرصتي است تا انسان ميزان ذخاير انساني، اخلاقي و تعهد كاري خود را به منصه ظهور برساند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون