• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3592 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

جريمه 800 هزار موتورسوار در پايتخت

ايسنا| رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از جريمه 800 هزار موتورسوار در چهار ماه نخست امسال به دليل انجام تخلفات پرتكرار خبر داد. سردار تيمور حسيني گفت: اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 15 درصد افزايش داشته، ضمن اينكه در اين مدت بيش از 50 هزار دستگاه موتوسيكلت نيز به پاركينگ منتقل شده‌اند.
او درباره گلايه‌هايي مبني بر عدم نظارت پليس بر تخلفات موتوسيكلت‌سواران، گفت: آمار و ارقام پليس مويد نظارت بر تخلفات راكبان موتورسوار است. شفاف نبودن و خلأ‌هاي قانوني دربرخورد با موتورسواران متخلف يكي از معضلاتي است كه با آن مواجه هستيم؛ بيش از آنكه به علت‌هاي اين موضوع بپردازيم متاسفانه با معلول برخورد مي‌كنيم. سردار حسيني با اشاره به اينكه از ديدگاه مردم، هيچ اقدامي از سوي پليس جهت برخورد با موتورسواران متخلف انجام نشده است، گفت: اينكه از پليس توقع داشته باشيم تا اين معضل را به تنهايي حل كند، انتظارمنطقي نيست و راه به جايي نمي‌برد. حل اين معضل نيازمند اين است كه همه دستگاه‌هاي مسوول پاي كار آمده و تكاليف خود را انجام دهند.
او عدم وجود مكان‌هايي براي انتقال موتوسيكلت‌هاي متخلف و نيز بي‌كيفيتي و ارزان قيمت بودن اين وسيله نقليه را يكي ديگر از معضلات موجود در اين رابطه عنوان و تصريح كرد: نازل بودن قيمت اين وسيله نقليه موجب شده تا مالكان هيچ اقدامي براي ترخيص آن انجام ندهند و مجددا موتوسيكلت ديگري را خريداري كنند. سردار حسيني بر استاندارد‌سازي و ارتقاي كيفيت توليد موتوسيكلت تاكيد كرد و گفت: نبايد موتوسيكلت بي‌كيفيت و ارزان قيمت وجود داشته باشد بلكه كيفيت بالاي اين وسيله نقليه موجب مي‌شود تا مالكان نسبت به ترخيص آن اقدام كنند. رييس پليس راهور تهران بزرگ بر ايجاد محروميت‌هاي اجتماعي براي موتورسواران متخلف تاكيد و تصريح كرد: بايد شرايط بروز اين معضل، علت‌يابي شده و همه دستگاه‌ها تكاليف خود را به نحو شايسته انجام دهند و از سويي ديگر نبايد از پليس انتظار داشت كه به تنهايي مشكلات را حل كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون